/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
gode kopier i kbh.
Fra : casper0606
Vist : 991 gange
57 point
Dato : 06-11-08 18:10

jeg har før fået fremkaldt billeder hos bingo foto på frederikssundsvej, men efter de er flyttet over på den anden side syns jeg ikke det er så godt, er der nogen der kender til et rigtig godt sted at få lavet billeder så ville det være alletiders, det må gerne være i københavn.

på forhånd tak casper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 19:13

Der er mindst 500 steder i København der fremkalder billeder....

En anbefaling hjælper jo ikke hvis du mener noget andet...

Som du selv siger i dit spørgsmål har du været tilfreds men er det ikke mere.... Det samme kan jo være sket med andre anbefalinger....

Pris og kvalitet hænger i de fleste tilfælde sammen - så ud fra det kan du prøve dig frem...

Sidst jeg fik billeder fra Bingo var der nu ikke noget at klage over... Og de er endda mellem de billigste...

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 57 point
Dato : 06-11-08 20:23

Hvid det er analoge billeder du vil have fremkaldt, så er der:

http://www.xposure.dk/

Det er prof efter min mening.

Det gælder også hvis det er digitale print du mener.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 07-11-08 21:15

Hej - jeg bruger selv FotoForsberg. De har ligget på Bredgade, Kbh. men er nu kun online www.fotoforsberg.dk

Altid fin service.

Godkendelse af svar
Fra : casper0606

Dato : 18-11-08 19:39

Tak for svaret Sygate. Det var et rigtigt gdt sted de stod som et kys i røven...

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 19-11-08 18:57

Ja ik?