/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Flere servere til flere ting?
Fra : Sygate
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 05-11-08 23:12

Hejsa !

Hvis jeg har en del forskellige opgaver der skal ordnes via en server, f.eks:

Email Server

Web Server

File / Print Server

Og jeg gerne vil have Tower servere. Kan jeg nøjes med 1 Tower server, eller skal jeg have en Towerserver til hver opgave?

Ved godt der findes racks osv. men jeg får dem næsten foræret

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 06-11-08 00:42

Du kan sætte 3 harddiske i et tower/1 bundkort og bruge 1 hd til hver opgave. Hvis der skal være vandtætte skodder imellem, så vil 3 seperate bundkort kræve 3 tower.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 06-11-08 09:23

Ja ok...
Tak for hjælpen. Det giver jo mening

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-11-08 13:05

Selv tak.