/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Medielicens terminer
Fra : Fattig
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 04-11-08 17:14

Når man første gang anskaffer et apparat der kræver medielicens skal det selvfølgelig oplyses.
Mit spørgsmål er ganske enkelt. Hvordan er betalings terminen, jeg ved godt at der skal betales halvårligt, men hvis jeg fx. anskaffer apparatet 1. oktober, får jeg så en opkrævning for tiden frem til 1. januar (3 måneder), for derefter at have betalingsdatoer der er 1. januar og 1. juli, eller får jeg en opkrævning på 6 måneder, så jeg igen skal betale 1. april.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-11-08 18:28

Who the fuck cares....
Og hvis dit brugernavn er fattig hvorfor vil du så betale licens ?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 04-11-08 18:43

Scootergrisen.
Det vil passe mig fint hvis du, både denne gang og fremover vil undlade at komentere mine spørgsmål.
Selvfølgelig har man billet når man kører med toget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-08 18:50

Du betaler til normaltid som alle andre - de resterende måneder får du gratis....

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-08 22:40

refi, hvad er normaltid? Jeg betaler 31 oktober, min far betaler 31 december!

Jes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-08 23:09

Rettelse...

Det er fra 2007 blevet ændret til at du betaler fra tilmelde/framelde dagen.....

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 06-11-08 06:04

Tak for svaret pabloj.
Ja, og jeg betaler 1. januar, derfor tvivlen i mit spørgsmål.