/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 7.0 åbne programmer
Fra : relløm
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 04-11-08 10:55

Hej
Jeg har et lidt iriterende problem med IE 7.0, normalt når man har åbnet flere sider på nettet ligger de sig på proceslinien alt afhængig af hvor mange man har åbnet, men hos mig ligger der altid kun 1 uanset hvor mange sider jeg har åbnet.
WEr der nogen steder jeg kan indstille IE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-08 10:58

det er vel ikke sådan at når du har rigtig mange åbne så står der antallet og de har grupperet sig ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-08 11:16

Det er da netop fordelen ved version 7, den åbner i faneblade i stedet for vinduer, se op under adresse linjen, der er der sikkert alle de "vinduer" som du plejer at have nede på proces linjen, men vil du hellere have et nyt vindue for hver side, så kan det indstilles i Funktioner - Internet indstillinger, under fanen Generelt går ned til faner og klikker på knappen indstillinger, der sætter du prikken ud for Vinduer og ikke ud for Faner, så bliver din Intrenet Explorer lige som den gamle 6er

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 05-11-08 07:54

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-11-08 12:23

Tak, fik du indstillet ?