/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telefon med høj ringetone
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 1929 gange
200 point
Dato : 03-11-08 23:01

Daws Min far hører dårligt, hvor finder jeg en mobil, med høj ringe tone?. Med venlig hilsen Svend

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-11-08 23:03

Det ik for at lyde smart men ville det ikke være bedre hvis han fik høreapperat for der jo også mange andre ting han ikke kan høre... tv, i trafikken og folk der snakker til ham.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-11-08 23:13

Prøv at tale med hjælpemiddelcentralen i kommunen, de kan hjælpe ham med en ekstra høj klokke
til når telefonen ringer eller det ringer på døren.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 04-11-08 00:33

n95 8gb

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-11-08 02:41
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-11-08 07:03

Her kan du købe ældrevenlige mobiltelefoner. Udover en vibrator ved opkald er der justerbar telefon- og højtaler volumen
http://butik.seniorland.dk/product.asp?product=1328

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-08 07:33

det er ikke til at vide hvad du mener - en høj tone - eller en kraftig tone ????

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 04-11-08 08:37

Hvis din far "kun" skal kunne ringe op/modtage opkald, og sende sms'ere, så er denne telefon perfekt

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start?ProductID=0MrD4QFH1_IAAAEa_GNtzJvP

Den findes også i en udgave, der hvor der kun kan ringes til og fra

Den er specielt god til ældre mennesker, da den er meget simpel, og har meget store taster, og en høj ringetone

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-08 08:38

Hov se bort fra mit indlæg, ser først nu at det er den samme tlf HelleBirgitte linker til

Men stadig Doro er et godt valg - har lige fået den demonstreret, med henblik på mine forældre

Godkendelse af svar
Fra : Svend.Skaaning

Dato : 04-11-08 14:32

Tak for svaret Nordsted1.