/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad hedder den film!?!?!
Fra : qviim
Vist : 530 gange
200 point
Dato : 03-11-08 21:43

Søger hjælp til at finde titlen på en film jeg så en trailer for på et tidspunkt!

Mener den udkom på DVD eller blev lavet sidste år, det er ikke en meget kendt film!

Den handler om nogle der flygter under anden verdenskrig, og så blive de tortureret i et hus, den har noget med nazi at gøre, det er en thriller/gyser! Mener også den hedder: The "og så et ord her"

Siger det nogen noget??

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 03-11-08 22:31

Kom nu nogen, er ved at blive sindsyg!! hehe!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-08 22:41
Kommentar
Fra : qviim

Dato : 03-11-08 22:58

Nope, ingen af dem!

Mener hovedpersonen i filmen er en kvinde.

Det er noget med at en gruppe på flugt holder til i et hus, hvor der blev/bliver udført tortur af nazisterne....

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 04-11-08 00:01
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 04-11-08 05:50
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 04-11-08 05:53

ahhh det var nok ikke den for oven...

Men hvad med denne:?
The Good German
http://www.imdb.com/title/tt0452624/

Accepteret svar
Fra : Trille7

Modtaget 200 point
Dato : 04-11-08 08:56

Hejsa..

Jeg tror faktisk at den hedder:De andres liv.. Den udkom den 16 marts sidste år.

Men det kan også være: Frontiers, men det er mere med en syg forestilling om at ændre verdenen.. Fra et motel.. udkom 1 feb.

Og så er der: Dark roasted blend Udkom 1 juli.

Det er hvad jeg ved af de eneste der udkom sidste år, der både er nazifilm og gyser..

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 04-11-08 08:58

Jeg mener at, De andres liv har en original titel der hedder: The changes

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 04-11-08 15:50

nej De Andres Liv hedderDas Leben der Anderen

http://www.imdb.com/title/tt0405094/

// C a i N e

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 04-11-08 16:29

Tak caine
Så blev jeg også klogere, jeg mente at det var en engelsk udgave..

Godkendelse af svar
Fra : qviim

Dato : 04-11-08 18:31

Jaaaah stærkt!!!

Det var den der The Frontiers! Yes yes yes! Endelig :D tak skal du ha'!

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 04-11-08 18:35

ups, kan jeg ikke lave stjerner om???

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 04-11-08 18:35

ja da qvim vi er jo gode herinde ss

Men velbekom..

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 04-11-08 18:37

Det tror jeg faktisk ikke ss Men måske ved at tage kontakt til kandu.dk, så kan du ss Men ellers går det nok også ss