/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke fine iPod
Fra : Breunski
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 03-11-08 13:06

Windows kan pludselig ikke min iPod. Den sidder i samme port som den plejer.

Jeg har netop udskiftet min antivirus fra Norton til en kombination af Avast, Threatfire og Superantispyware. Norton tog for mange ressourcer.

Men nu kan Windows XP ikke finde min iPod.

Jeg har kørt en scanning med avast, som har slettet nogle filer i system32 pga. nogle trojaner.

Kan dette være problemet og hvordan kan det løses?

Jeg har forsøgt nogle af løsningerne fra Apple, men indtil videre uden held.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-08 16:22

Er der slet ingen tegn på at den er tilsluttet?

Prøv at kigge i Diskhåndtering
Start > Kør > skriv diskmgmt.msc > OK
Er den der? så højre-klik og vælg Skift Drevbogstav og Sti

Virker det heller ikke kan du prøve at slette USB enhederne i Enhedshåntering
Start > Kør > skriv devmgmt.msc > OK
Find USB kontroller og slet dem, genstart pc

Et par muligheder, ikke sikkert det funker, har lov at håbe

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 03-11-08 16:54

Nej der ingen tegn på, at iPoden er tilsluttet. Det virkede heller ikke med at slette USB kontrollerne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-08 16:59

prøv på en anden pc, eller andet/nyt kabel

mvh klaudi

Annuller spørgsmålet
Fra : Breunski

Dato : 08-11-08 16:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål