/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Hvor køber man det billigst?
Fra : Madonnaen
Vist : 744 gange
50 point
Dato : 03-11-08 10:59

Jeg står og skal bruge autoCAD til en enkelt eller to... tegninger.

Så jeg ville helst ikke bruge for mange penge... eller rettere sagt, jeg har ikke råd til at købe den fulde version.

Monnogen ved om det er muligt at hente en gratis version eller evt. hvor man billigst køber sådan et program?

MVH M

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-11-08 11:05
Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 35 point
Dato : 03-11-08 11:09

Prøv at kigge her, en vejledning i gratis autocad hvis du er studerende
http://netkit.dk/viewpage.php?page_id=5

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 03-11-08 11:17

Tak men jeg er ikke studerende øv :)

Har forsøgt at downloade de gratis versioner men det er så indviklet... når jeg har dem på pc'en kan de ikke åbne osv.... måske fordi jeg kører vista?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-08 11:57

Prøv at kigge i en container ved en IT forretning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-08 12:02

Du kan da prøve med en trial version...

Men det er muligt den har for mange begrænsninger...

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/mform?id=9131297&siteID=123112&CMP=ILC-GN9219645015

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 03-11-08 12:05

Det går ikke...
Jeg opgiver og lader en anden lave den tegning for mig.

Tak for hjælpen ellers.

MVH
M

Godkendelse af svar
Fra : Madonnaen

Dato : 03-11-08 12:05

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-08 12:07

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-08 12:34

Hej
Hvis du for alvor skal i gang - er det Pro-engineering, der er det mest efterspurgte og brugte program i dag.

Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-08 12:37

Kan du ikke fortælle dem det på KLV. De ved da heller ikke noget på den lille friskole

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-08 12:38

KVL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-08 12:39

Eller rettere DBF

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-08 12:59

Klumme
Så skriv dog, "hvemses" bemærkning i denne tråd du hentyder til!!!!
Hvis det er mig forklar yderligere, kender ikke DBF eller andre "Bogstavskombinationer".
Ingelein

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-11-08 13:29

Selv tak

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 06-05-10 12:58

Hej !

Du skulle have lyttet (eller hedder det læst ??) til Refi. Den eneste begrænsning jeg har kunnet finde er at den kun fungerer i 30 dage, men det er for kort tid .....!!