/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kæmpe bloklys
Fra : tinanor
Vist : 6689 gange
40 point
Dato : 03-11-08 00:11

I min lokale svømmehal har jeg set nogle meget store bloklys, de er minimum 1/2 m i højden og diameter ca 15 cm. Jeg vil meget gerne købe lys af den størrelse, men det er ikke lykkedes mig at finde nogen som er over 30 cm i højden. Nogen der ved hvor disse kæmpe bloklys kan købes?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-11-08 06:43

Prøv at søge på alterlys.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-08 07:16
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-11-08 07:25

miritdk. - den var billig, men desværre ikke 150 mm. i diameter.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-08 08:24

ja ok

jeg har nu ikke særlig svært ved at finde de helt store men må indrømme at det ofte er tilfældigt jeg falder over dem

men kig her

http://www.detgamlelysestoberi.dk/8085344

btw kan de fåes i sverige hvis man nu lige bor i nærheden hvor de nok er mere almindelige i handelen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-11-08 11:01

Hey med dig.
Jeg så de havde dem i jydsk . Der købte jeg sidste år så mon ikke de får dem igen.
Prøv at se efter der.Det kan jo være du er heldig.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-11-08 11:45
Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 40 point
Dato : 03-11-08 12:35

http://www.vognporten.com/newsite/
Her kan du gå ind og kigge på hvad de har, og har de ikke det du vil have laver de det. Det ligger i Allinge på Bornholm, men de sender både til Danmark og Udlandet ligesom de kan tage det med til Køge når juleskibet fra Bornholm lægger til kaj og har udstilling af Bornholmske produkter.

Godkendelse af svar
Fra : tinanor

Dato : 03-11-08 20:20

Tak for svaret stig54. Jeg prøver at kontakte dem og vil også kigge i Jysk. De andre steder ser det ikke ud til at de kan sende, og jeg bor i Nordjylland, så det er lidt langt at køre