/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Hente Sip konto fra Trådløs
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 1122 gange
500 point
Dato : 02-11-08 20:57

Er der en der kender en fidus til at hente SIP konto oplysninger (password) ud af en
trådløs router ZyXEL Prestige 2602R-D1A

Da den køre IP telefoni mangler kun password for at kunne bruget dette til min mobil der understøtter IP telefoni.

Min udbyder vil ikke ryste op med disse oplysninger.

Jeg har normal adgang til at komme ind i routeren og se SIP indstillinger, men mangler kun at finde password på SIP kontoen.
vh Ben

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-11-08 21:02

Jeg ville også have en kode, men de ville ikke oplyse den i tlf. Har du prøvet at skrive til dem? jeg fik min kode tilsendt med post.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-11-08 21:03

Overvej en anden udbyder, som ikke holder kunden i stram snor!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-11-08 21:10

Jeg har skrevet til dem men fik svaret at de ikke må oplyse dette.
vh ben

Accepteret svar
Fra : Crypton

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-08 21:24

Prøv følgende:
1. Login på routeren som normalt (Via webinterface)
2. Gå til denne URL http://:/rpVoIP.html

F.eks. http://10.0.0.1:2033/rpVoIP.html

Eller prøv med Firefox, gem opsætningen på websiden, accepter at
gemme password, og se derefter i firefox:

/fuktioner/indstilinger/sikkerhed/vs adgangskoder

Mvh Finn,4220

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-11-08 22:12

Tak for svaret Crypton.
Ja den udløste det jeg søgte...
Nu er det bare at få min mobilos til at virke via den trådløse....

Tak for hjælpen

vh Ben