/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point system ??
Fra : JegErHer
Vist : 809 gange
50 point
Dato : 02-11-08 08:39

Jeg forstår ikke det her Point system, jeg modtager mail om mit svar er godkendt men der sker ikke noget på min Point store og min profil viser 0 besvaret men lister bedømmelser for besvaret !!!
Nogen der kan give mig en bedre forklaring end -> http://www.kandu.dk/PointRules.aspx for den kan jeg ikke få til at passe.

Vedlagt min Statistik.

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede    1
- Besvarede    0
- Annullerede    0
- Slettede    0
Ialt    1

Kommentarer
- Ikke godkendte    0
- Godkendte    0
- Slettede    0

Ialt    0

Tips
- Ubedømt    0
- Bedømte    0
- Slettede    0

Ialt    0
Seneste bedømmelser for svar
01-11-08 : [Fem stjerner]
11-10-08 : [Tre stjerner]
21-09-08 : [Tre stjerner]
21-09-08 : [Fire stjerner]
08-09-08 : [Tre stjerner]
   Seneste bedømmelser for tips

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 02-11-08 08:42

Du er almindelig bruger, du skal oprettes som superbruger for at få point

mvh klaudi

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-11-08 08:54

Så de point's som står på et spørgsmål kommer kun på ens Hi-Store, ikke som point's man kan bruge ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-08 08:55

Korrekt, du kan ikke bruge dem til ret meget.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-08 08:58

og så er der nogen af os der slet ikke får point mere - jeg mener dem man skulle modtage ved at logge ind

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-11-08 09:03

det med at modtage ved login kender jeg godt, kandu.dk kan ikke lide Firefox, jeg skal manuelt på alle sidder jeg set før trykke Refresh hele tiden

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-11-08 09:07

Så acceptere jeg klaudi's svar selv om det stadig ikke forklare min statistik side.

PS. klaudi jeg gør det om en times tid, hvis nu nogen ønsker at skrive noget i indlægget.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-11-08 09:11

Den liste du bringer i dit indlæg, sådan en har vi alle, og er en statestik over vores adfærd, så andre kan udlede om vedkommende er seriøs eller nasser. (Undskyld udtrykket)

Pointene er ikke særlig vigtig. Kandu bruger dem til at udvælge den som skal vinde en præmie, som de venter påi evigheder.

Det som er vigtigt for mig og sikkert mange andre, er:
Kan vores ringe viden hjælpe andre ud af deres problemer, så er vi glade (når bare spørgeren gider gøre sig umagen med at komme med detaljer om det han vil have hurtig hjælp til)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-08 09:14

Citat
JegErHer (Superbruger)
Medlemsnummer : 270848
Superpoint : 0
øhhh - hvornår blev du superbruger - for ved oprettelsen skulle du jo have 200 point forærende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-08 09:16

Citat
Den liste du bringer i dit indlæg, sådan en har vi alle, og er en statestik over vores adfærd, så andre kan udlede om vedkommende er seriøs eller nasser. (Undskyld udtrykket)
sikke en gang mavesur vrøvl severino

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-11-08 09:39

Hvad vil du så kalde den Marreridt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-11-08 09:43

Citat
Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 1

Kan du ikke læse mere Marreridt, står der måske ikke statestik ?????
Og så kan du selv være mavesur (bøvs)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-08 10:00

Superbruger bliver man ikke ved at tilmelde sig....

Det giver dig blot visse rettigheder

Superbruger er man først når alle andre skælder dig ud og kalder dig "pointjæger" fordi du bruger for meget tid på Kandu og skriver for mange kommentarer..

Pointene er blot et "lokkemiddel" for at få dig til at kommentere så meget som muligt - så tjener Kandu nemlig PENGE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-08 10:11

Citat
er en statestik over vores adfærd
Du mener vel kun "færd"

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-11-08 13:01

severino: Problemet er at statistikken slet ikke passer, men mine svar/indlæg/kommentar.
Men ellers kan jeg kun give dig ret, jeg skriver også her mest fordig jeg godt kan lide at hjælper andre hvis jeg kan, og så er det jo rat også selv at få hjælp på de område hvor ens viden mangler.

miritdk: Jeg blev superbruger i dag kl 8:54, da jeg ville se om det gør nogen forskel på hvordan sidderne opdateres og om det vil få Statistik til at "virke".
De 200 er brugs point's ikke (Hi)Store-Point's, og dem fik jeg dog.

refi: Rettigheder og hvad folk kalder mig fordi jeg har rettighed er jeg ligeglad med, de må bare vokse op
Hvis Kandu kan tjene penge og dermed holde sitet kørende er det helt ok med mig.

Så det ser ud til at de Point's folk/vi har til brug kan andre ikke se, men er brugeren Superbruger kan man se deres Store-Point's

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-08 13:05

PRÆCIS....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-08 13:25
Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-08 13:55

Når du kigger i din egen profil

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=270848

så klik på historik/besvarede, der vil du kunne se de spørgsmål, som du har besvaret og fået accept for

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=270848&mode=4

Men hvis du først her til morgen er blevet superbruger, så får du ikke superpoint for tidligere accepterede svar.

Godkendelse af svar
Fra : JegErHer

Dato : 02-11-08 14:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-08 15:54

Velbekommen