/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gprs
Fra : birkglerfoss
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 02-11-08 07:32

er der nogen der kender noget til hvordan man slukker for gprs en fordi den drener mitt batteri for strøm

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-08 07:48

Hvilken telefon har du?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-11-08 08:01

afmonter batteriet og sæt det i igen.

per

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 02-11-08 08:44

Jeg forsøger at afmontere batteri i første omgang. Jeg har ændret telefon til fabriksindstillinger på min nokia N 80 telefon. Er det måske det som dræner batteriet?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-08 09:10

Hvis du ikke bruger gprs så slå 3g fra det tager en del batteri.

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 02-11-08 09:33

hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-11-08 09:35

Det tager ikke batteri men strøm, batteriet skulle gerne forblive helt

Jeg har en kollega der købte en Ericsson 9.. et eller andet, den soarede også gevaldigt på strømmen da han slog 3G funktionen fra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-08 09:36

Køb en telefon UDEN al det "krims krams" - der holder batteriet meget længere....

Og nøjes med at "trykke knapper" når nogen ringer eller du selv skal ringe - det forlænger også batteriets levetid

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-11-08 10:08

Citat
Køb en telefon UDEN al det "krims krams" - der holder batteriet meget længere....

Og nøjes med at "trykke knapper" når nogen ringer eller du selv skal ringe - det forlænger også batteriets levetid
- altid rart med et intelligent svar til et seriøst spørgsmål.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 02-11-08 10:15

Hvorfor slå det fra? Det skal da bare ikke være aktivt.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-08 10:29

Jeg er helt sikker på, at du har modtaget en manual sammen med telefonen, og på side 92 burde du finde svaret, under afsnittet forbindelses styring