/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
igang med outlook !
Fra : Sygate
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 01-11-08 23:26

Jeg har gennem mit arbejde vænnet mig til outlook 2007 og har nu selv fået office pakken.
Så skal jeg ind og sætte min mail op.
Det første den spørger om er hvad min mail adresse er. Hvor får jeg den henne? Jeg har en hjemmeside, er det via dem jeg skal bruge en?
Eller kan jeg ligefrem bruge et hvilket som helst navn eller hvordan forgår det?

Tak.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-08 23:39

Det er via din udbyder af internetforbindelsen du får koder til server for ind og udgående post.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 01-11-08 23:42

Nårh.. dem kontakter jeg så

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-11-08 23:44

Velbekomme og god weekend.