/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TV3 Luksusfælden
Fra : Falcham
Vist : 1153 gange
100 point
Dato : 01-11-08 19:23

Hejsa

Var der nogen af jer kvikke Kandu hoveder der så Luksusfælden i uge 44, hvor værterne i starten af programmet solgte et Bornholmerur.

Hvordan kan det så været at uret stadig står i stuen i afslutningsscenen på programmet, det virker sgu da ikke særligt seriøst

Bedste kommentar præmieres med point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 19:38

Såre simpelt...

Dårlig "klipning"....

ALT optages på forhånd og sammensættes bagefter....

Den slas ser du tit på film hvor ting bliver smadret og bagefter er hele igen - særlig biler

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-11-08 07:07

..tiden gik i stå, kære watson

desværre kan vi ikke se tv3, så vi gætter bare

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 02-11-08 08:42

afsnittet kan ses gratis på tv3´s hjemmeside under webtv. Der kan ses en del programmer fra tv3, hvis man ikke lige har nået det på tv.

mvh timeglas

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 50 point
Dato : 02-11-08 09:18

Hej

Har lige set afsnittet og ja det ser godt nok ud som om at hun har fået kolde tæer og fået uret hjem igen. Det kunne jo også være, at det ikke kunne blive solgt på aktionen og derfor er endt hjemme igen. Hun troede jo at det var over 100.000,- kr. værd, men vurderingen var jo kun på knap 8000,-
Sådan kan det jo gå.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 02-11-08 10:05

Ja men burde TV3 ikke kommentere dette, ellers virker det sgu ikke særligt seriøst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-08 10:09

Citat
ellers virker det sgu ikke særligt seriøst

Det er det heller ikke....

Det er UNDERHOLDNING...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-08 10:11

Den billigste form for Cirkus er den hvor publikum er aktørerne....

Det er penge lige i foret - for producenterne....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-08 10:40

Hun har selv købt det.

I virkeligheden burde det program afskaffes (som så mange andre programmer) og så kunne de hjælpe de VIRKELIGT trængende.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 02-11-08 12:22

jeg ser simpelthen ikke den slags programmer hvor man stiller sit privatliv til offentlig skue. jeg syntes det er plat programmer og syntes som tilde38 at at det skulle være nemmere i det daglige at få hjælp hvis man er kommet ud i et økonomisk uføre.

venlig hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 05-11-08 17:35

Tak for svaret timeglas.