/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Ben 10
Fra : sonjajensen
Vist : 3162 gange
100 point
Dato : 01-11-08 16:03

Jeg har en søn, der er helt vild med Ben 10. Vi kan desværre ikke selv se Cartoon. Er der nogen, der kan teksten på tema-sangen?

"Det started' med en rumfidus, der gjorde sære ting....." Eller noget i den stil.. Har prøvet at downloade på YouTube, men det er ekstrem dårlig kvalitet, så jeg kan ikke rigtig skelne ordene fra hinanden...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-08 16:07

Er det denne der er for dårlig?

http://www.youtube.com/watch?v=9ywwmGyi9TQ

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 01-11-08 16:16

Jamen, den skal være på dansk, jo...

Og hvis nogen ved, hvor man kan købe filmen med dansk tale, må de også gerne give lyd..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-08 16:23

Prøver at finde den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-08 16:26

Se her: http://da.wikipedia.org/wiki/Ben_10

Og denne: Gå lidt ned på siden og der er en lidt uhjælpsom dansk tekst til Ben 10
http://blog.taragana.com/index.php/archive/ben-10-lyrics/da/

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-11-08 16:29

Hvilken dag og tidspunkt kommer det på?
Hvis jeg husker det kan jeg optage det på en DVD skive.

hawaii7

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-08 17:01

Og jeg tror ikke man kan købe den med dansk tale.

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 02-11-08 16:18

Det kommer hver dag på Cartoon Network kl. 14:45 og 17:20, ifølge hjemmesiden..

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 19-11-08 08:10

På YouTube kan man se et klip af en Ben 10 film, hvor de taler dansk... Gad vide, hvor det klip er fra?

Hmm.. Jeg synes ikke lige, jeg kan dele point ud, da jeg ike har fået svar på mit spørgsmål..

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-11-08 12:58

Jeg programer lige maskinen til at optage i dag kl. 14.45

hawaii7

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 19-11-08 14:18

Fedt!! Du er da bare en perle!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-11-08 10:30

Er det en kort tegnefilm med 5 børn?
Det var hvad der var i går kl. 14.45.

hawaii7

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 20-11-08 20:15

Hmm.. Neej.. Det tror jeg ikke.. Ifølge de oplysninger, jeg har fået, handler Ben 10 om en dreng, der kan forvandle sig om til forskellige væsener på grund af en Omnitrix, han har på armen (ved ikke ret meget om det, da vi ikke kan tage kanalen). Det er det helt store hit i børnehaven, og det eneste de snakker om...

Øv, hvor er det ærgerligt, man kke kan regne med Cartoon Networks egen hjemmeside..

Kommentar
Fra : sonjajensen

Dato : 20-11-08 20:18

Aha.. Tror jeg har opklaret det nu. Sendetiden er ændret!

Ifølge Cartoon Networks hjemmeside sendes serien hverdage kl. 6.30 og 15.30, weekender kl. 6.30 og 17.00...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-11-08 04:09

Jeg prøver igen på et af de tidspunkter.

hawaii7