/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp med søgeord
Fra : anetteogjesper
Vist : 538 gange
41 point
Dato : 01-11-08 13:37

Hej

Jeg har alt for mange søgeord på min side og jeg kan ikke finde ud af hvilke, som er brugbare og hvilke jeg skal satse på, er der mon nogen, som har tid og overskud til at kigge mine sider igennem og give et bud på en top 20 over gode søgeord til en søgeordsoptimering af min side?

www.bridalshop.dk

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 51 point
Dato : 01-11-08 14:06

Du kan - i princippet - ikke have for mange søgeord (meta tags) på din side, så længe, at disse er rammende for indholdet.
Søgerobotter er ligeglade med antal af søgeord.
Jeg kan forstå, at du er utilfreds med besøgstallet. Hvor mange hits genererer din side pr måned ?

Fidusen er at være synlig, dvs få dit link ind på så mange sider som muligt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-08 14:20

Jeg synes det er en dejlig side du har, og det er skønt at den er så detaljeret.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-08 15:19

1 svar og man annullerer!
http://www.kandu.dk/Spg128150.aspx

Godt gået

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-08 16:41

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 139
- Annullerede 55
- Slettede 12
Ialt 207

Hmmmm alt for mange annullerede og slettede, til at man tør gå mere seriøst ind i spørgsmålet!

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-11-08 18:10

Man gider da ikke give point for dårlige eller ubesvarede spørgsmål... Netop derfor man har annulering vel... og jeg giver kun gode karakterer for gode svar! Og ja, det kan da godt være jeg har annulleret mange, men mange var uden nogen som helst svar...

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-11-08 18:13

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-08 18:32

Ja ser man det, du havde et spørgsmål, som du annulerede efter ca 1½ times åbenhed.
Hvad forlanger du egentlig? - Skal vi alle stå til disposition 24 timer i døgnet?
Jeg syntes det er langt ude!
En del af dine spørgsmål syntes også at mangle oplysninger, som kan fremme et godt svar!

Så tænk lige over det, næste gang du stiller spørgsmål!

Sååååå - Det er en OMMER!