/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Frost og el-ting
Fra : sfl17
Vist : 542 gange
18 point
Dato : 01-11-08 11:52

Jeg har et skur med en del haveredskaber i. Blandt andet hækkeklipper, plæneklipper og div. træting - men tror, at jeg meget snart bliver nødt til at pille el-artiklerne ud af skuret, da de vel ellers kommer til skade af den kommende nattefrost.. Eller gør de?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-08 12:01

hvis de bare står tørt kan du sagtens lade el-artikler være i et skur Jeg har også mine i et skur og de har aldrig taget skade.

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 28 point
Dato : 01-11-08 12:07

Nej nattefrosten ødelægger ikke dit elværktøj, hvis skuret eller er tørt tager værktøjet ingen skade, det er ikke frosten der skader værktøjrt, men fugt der får det til at ruste og irer.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 01-11-08 12:11

Tak for svaret Hejdu58.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 01-11-08 12:26

Selv tak