/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Ulma eltænder søges
Fra : Botgaard
Vist : 865 gange
200 point
Dato : 01-11-08 11:19

Hej.
Er der nogen der kan og vil hjælpe mig med at finde en eltænder til mit fyr, som hedder Ulma 2000 og er et svensk produkt. Min forhandler fører ikke dette produkt længere og han er ikke videre behjælpelig med at henvise til, hvem der så sælger denne brænder og eltænder. Det er en eltænder der sidder i bunden af fyret som er beregnet til stokerfyring. Nu har jeg været uden anden varme end en lille brændeovn siden sidste fredag og det er lidt for bøvlet og for dyrt at opvarme vandet med en elpatron i varmvandsbeholderen. Her er hamrende koldt. Hjælp mig. TAK!!!

Peter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 11:22

http://www.ulma.se/english/ulmapannan2000.asp

De må være leveringsdygtige....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 11:23

DENMARK (Country)
VVS Grossisten AS
Industrivej 61
DK-7080 (Postcode)
+45 7241 4190 (Phone)
Dan Elkjaer (Contact)
Börkop (Place)
dan@vvs-grossisten.dk
www.vvs-grossisten.dk

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 01-11-08 11:38

Det er VVS-grosisten der ikke fører produktet længere og egentlig heller ikke vil ´hjælpe mig med at finde en ny brænder.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 01-11-08 11:41

Og jeg har forsøgt mig med ULMA i Sverige. Ringede til dem og fik en flink mand i røret som bad mig "skicka" en mail med mit navn og adresse, så de kunne se hvor tænderen skulle sendes til. Det var i mandags og intet er sket endnu. Posten har været her og havde den heller ikke med i dag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 11:48

Nu må du sgu lige have lidt tålmodighed...

Der er langt til Sverige - posten sidder måske fast i sneen...

Noget tyder jo så på de ikke længere har en dansk retailer (måske noget for dig )

Men ring til dem på mandag og hør om de har sendt det....

Ellers er Norge måske en mulighed....