/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Googles webmasterværktøjer
Fra : kidder
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 31-10-08 21:32

Hejsa er ikke sikker på jeg poster dette i de rigtige katagori

Jeg har oprette en google sitemaps til min hjemmeside ,men har senere fortrudt dette valg
Og har slette min sitemaps igen
Men søger jeg på google og finde min side står der sitemap og ikke min < mine egen titel>

Skal jeg bare slå 10 spander kold vand i fjæset og afvente til min side kommer til at se ud som den tidliger gjorde ???

Eller er der et klog hovede her der ved hvordan jeg evt kan komme tilbage til min oprindelige<titel>
Knuz Kidder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-08 06:33

2 ting:

1.) Vente.
2.) Tilmeld/opdater din side under det 'rigtige' navn: http://www.google.com/intl/da/add_url.html

Det navn du vil have der skal registreres som overskrift er det navn du indsætter i din (X-)HTML kode følgende steder:
Kode
<title>MIN SIDE</title>
<meta name="Title" content="MIN SIDE" />
<meta name="Description" content="MIN SIDE" />
<meta name="Keywords" content="MIN SIDE" />
<meta name="DC.Title" content="MIN SIDE" />
<meta name="DC.Description" content="MIN SIDE" />
<meta name="DC.Subject" content="MIN SIDE" />

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-08 06:36

Ps. Læs mere om <meta ... /> markøren her: http://www.metamaten.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 01-11-08 11:53

hejsa molokyle
jeg har tjek på metatags og jeg har også jeg har også Tilmeld/opdater din side under det 'rigtige' navn ,men min side vises stadigvæk som <sitemap> på google og ikke mine egen <egen titel>

Så det jeg må sikkert bare have tålmodighed og vente til googel ændrer den
Har du evt nogen idee evt kendskab til hvor lang tide der evt kan gå inden den er på plads igen?

Ja jeg spørger om mere end 10 tosser kan svare på

(Kidder den utålmodige)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-08 17:12

SEO = Search Engine Optimization ...er et stort emne.

Citat
There's no time-frame known when the spiders index the webpages. In general the higher the pagerank of the website the more frequently the spiders will index the website.

Hvilket betyder, at 'opdateringstiden' helt afhænger af; hvor 'populær' din side er (= hvor ofte og af hvor mange..? bli'r den besøgt?), samt hvor mange andre sites der referere din side.

Min erfaring siger mig mellem en uge og en måned

Hvis du lægger din URL i indlæg på div. Blog's ? ..så 'speeder' det indexeringen op

..ellers læs mere ..eller spørg søgeexperterne hér: http://www.seosupport.dk/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kidder

Dato : 02-11-08 10:04

Tak for svaret molokyle.

frk kidder må bare væbne sig med tålmodighed

Vh Kidder