/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
eksternt cd drev
Fra : neonfisk155
Vist : 393 gange
20 point
Dato : 31-10-08 21:29

hej har købt en brugt hp pavillion computer men den har ikke noget cd drev så jeg tænkte på om man ikke bare kan købe et eksternt cd drev i stedet for.
jeg har nemlig ikke rigtig lyst til at ligge og rode inde i min computer for at få sat et andet drev i.

Kommentar
Fra : neonfisk155

Dato : 31-10-08 21:30

glemte lige at spørge om hvor man kan købe eksterne cd drev og til hvilken pris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-08 21:32

Jo...

Men køb et DVDdrev....

Cddrev er forældet...

Her et af slagsen...

http://www.top-salg.dk/shop/samsung-dvd-braender-3108p.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-10-08 21:51

Hvis du ellers har plads til et CD/DVD drev i kassen, vil det være at fortrække, frem for et USB koblet drev.
At indsætte et sådant drev, er ikke det sværeste der kan komme til at overgå dig, men ellers koster det ikke meget at få isat et sådant drev, og hvis du kender en med lidt fingersnille, så er det til spotpris.

Husk, man får ikke meget for en 5'er, men for en bajer kan du opnå langt mere!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-11-08 08:27
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-11-08 08:28

refi->> En dyr forretning, du har fundet der.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 09:56

Citat
refi->> En dyr forretning, du har fundet der.

Det vil jeg IKKE modsige - det var blot et eksempel