/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
italiensk buffet
Fra : DADAY
Vist : 1362 gange
50 point
Dato : 31-10-08 17:53

Er der nogle der ved hvor man kan bestille en god italiensk buffet, til en rimelig penge
Jeg fylder nemlig 50 til december og kunne godt tænke mig at servere noget Italiensk ved den lejlighed.
Venlig Hilsen
Flemming

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 31-10-08 17:54

Helst i Københavns området -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-08 18:02

http://www.buffetkompagniet.dk/ såre enkelt og lidt reklame med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-08 18:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-08 18:05
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-08 19:16

http://www.bredevin.dk/ Jeg har fået deres buffet nogle gange og den er uforlignelig og prima 1. klasses. De annoncerer ikke meget med det, men prøv at ringe til dem. De har min største respekt

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 31-10-08 20:08

Kan varmt tilslutte mig miritdk's anbefaling af buffetkompagniet, brugte dem til min vivs føsdag i februar. Havde fået dem anbefalet, og flere af gæsterne ville vide hvor maden kom fra, for det ville de også have til deres fester.

Lækker mad, fornuftig pris, leveret til tiden, og masser af mad, faktisk til "doggy-bags" til flere, inkl. os selv.

Det vaR SÅ IKKE DERES ITALINEKSE BUFFET (UPS, CAPSLOCK) vi fik, men der var nofle italiensk inspirerede retter iblandt, og de var (også) lækre.

God føsdag, uanset havd du nu vælger