/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Min mobil vil ikke modtage sms
Fra : mollymelissa
Vist : 2135 gange
145 point
Dato : 31-10-08 17:24

Hej allesammen (:
Min Nokia N95 gider ikke modtage beskeder, eller det vil sige jeg skal slukke den hver eneste gang for at modtage beskeden, altså hvis jeg ikke slukker og tænder den igen viser den ikke beskeden på displayet..
noget man selv kan gøre for at få det til at du?
For orker ikke have den på værksted igen det tager en evighed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-08 17:37

Mit første bud var, at tlf. var fyldt, men det kan den jo ikke være, når du kan modtage bare du har slukket først

Afsted på værksted med den, du skal ikke begynde at rode med den selv.... nogle steder kan man få en lånetelefon... prøv at spørg om du også kan det

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-10-08 18:00

Hvad skal du dog med en sms.
En telefon er til at snakke i.

hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-08 18:34

Køb en ny, rep. koster ofte mer.

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 145 point
Dato : 31-10-08 18:40

åh min guds ... lad nu være med at svare hvis ikke i har et fornuftigt et ... tsk tsk

jeg syntes du skal gemme dine numre, billeder osv på dit kort, og så skal du gå ind på nokias hjemmeside, hente nokie pc suite, og der beder du så software updater opdatere den, hvis den siger du har nyeste software, så beder du den installere den alligevel...

hvis du ikke tør, så kontakt mig eller find en unlocker som kan gøre det på www.find-unlocker.dk for det lyder som det er en software fejl...

vh
D9N

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 01-11-08 08:29

i nogle telefoner kan man blokere for modtagelse af sms fra nærmere bestemte personer. jeg kan ikke fortælle dig hvordan du får det låst op igen, men min kone har haft samme problem med sin nokia, og det var ikke sværere end at min datter løste problemet på 2 minutter.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 01-11-08 08:44

Har selv en N95.
Prøv og gå ind i netværk og se om den står til dobbelt netværk, hvis den gør så prøv at stil den over på gsm i stedet for. Har selv prøvet ikke at kunne modtage opkald, forbi den stod til dobbelt netværk.

Godkendelse af svar
Fra : mollymelissa

Dato : 22-11-08 18:06

Tak for svaret D9N. (:
det vil jeg så gøre .
og ja det sgu sørgeligt folk ikke lade vær med at svare, hvis det kun er barnlige ting de kan skrive (':