/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Er der nogle som kender CM2320
Fra : Footprint
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 31-10-08 16:51

Hej

Her der nogle der kender CM2320 multifunktionsmaskinen fra HP?

Er det noget som virker ordenligt?
Hvormeget larmer maskinen, kan man sidder og snakke i telefon ved siden af den uden at blive tosset i hovedet?

/Footprint

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-08 17:21

Citat
kan man sidder og snakke i telefon ved siden af den uden at blive tosset i hovedet?

Du kan sagtens tale i telefon.....

Din psyke kender jeg ikke - så det sidste kan jeg ikke besvare

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 31-10-08 18:54

Du skal have en overordenlig god hørelse hvis den skal gøre dig tosset

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-08 19:37

Hvorfor går du ikke ind i en forretning og hører hvor meget den larmer?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-10-08 21:44

Denne form for printere, støjer minimalt, og man skal være kværulant hvis man ikkeka tåle det!
Så sklle du prøve de gamle matrix printere, så kunne du tale om støj, så hvad det angår så får du både en god rolig arbejdsgang, og en meget meget bedre udskrift.
Fordelen ved en sådan multifunktionsmaskine er, at du har det hele i ét, så det fylder meget lidt.
Ulempen er at hvis det går i stykker, skal du undvære det hele.

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 01-11-08 10:09

Hej

Nu her jeg i forvejes en farvelaserprinter fra Brother, og den vil godt "snkke" højlydt når den skal arbejde...

kunne jo nemt tænkes at det var det sammen med sådan en maskine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 10:27

Der er nok heller ikke den store forskel

Men hvis du kalder det HØJLYDT skal du nok ikke købe laserprinter....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-08 10:28

Den behøver vel kun at tændt når den skal bruges...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-08 16:20

Det som støjer noget i en laserprinter, er den ventilator der skal holde temperaturen nede inden i.
En laserprinter bruge noget tonerpulver der bliver varmet på papiret, og det er noget af den varme, som der skal ud.
Det er ikke det samme problem med en blækprinter i en multifunktions center, her vil det være scanneren der vil give mest lyd fra sig.
Printerdelen giver som regel lidt lyd fra sig, når den tændes, da printerhovedet lige tager sig en lille tur, hvor den køre en renseprocedure, hvorefter den køre i nul-position.