/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista der ikke vil installere
Fra : Walid9955
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 31-10-08 16:48

Hey sider og skal hjælpe en med at installere Microsoft Word 2007 også opdager jeg at den ikke kan det. Jeg får ikke fejl den vil bare ikke komme i gang. Så jeg prøvet at updater windowsen det hjælp desværre ikke. Jeg kan ikke en gang installere Windows service pakke 1 manuelt så der må være noget galt kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-08 16:51

husker du at installere som administrator

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 31-10-08 16:54

jo det er jeg klar over. men den vil ikke en gang fjene et programme så noget er virklige galt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-08 17:24

http://www.malwarecheck.dk/forum/ prøv at oprette dig her (gratis ) - og læg spørgsmålet i enten andre computer problemer eller kategorien hijackthis (denne for at udelukke skidt på din maskine)

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 31-10-08 17:45

hm men hvorkan jeg reparer windows ?måske er har den fejl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-08 17:58

http://vistaguide.dk/ de har et forum og kan måske hjælpe dig - eller kender problemet

Kommentar
Fra : dk

Dato : 31-10-08 18:14

Citat
Jeg kan ikke en gang installere Windows service pakke 1

hvilken fejl får du her ??