/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra pirat xp til købt Vista?
Fra : mavi01
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 30-10-08 18:01

Hvordan indst. man Vista på en pc hvor der er uorginal xp der er gået ned ved at hendte opdatering, skærmen er sort, så der er købt en ny Vista?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-10-08 18:15

Kan du ikke bare sætte dvden eller cden i også starte computeren ?
Du skal muligvis trykke DEL knappen eller F1 for at komme ind i BIOS og der skal du så vælge at computeren skal boote fra dvd/cd drevet først.

Når disken så starter kan du vel derinde vælge om du vil formatere hardisken osv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-08 18:22

Når du ruller Vista ind så skal du vælge at slette Xp partitionen og så lade Vista styre resten.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 30-10-08 21:26

Foreløbig tak det bliver spændende når den nye Vista kommer fredag eller lørdag.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-10-08 21:37

Citat
det bliver spændende når den nye Vista kommer fredag eller lørdag.

Tja, det kan man da kun håbe på...

GOD FORNØJELSE.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 30-10-08 21:45

Tak

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-10-08 21:57

Selvtak - Netop fordi jeg har den store fidus til Vista -
er selv gået fra uoriginal XP til Genuine XP Prof....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-10-08 14:22

Når du sige sort skærm, så starter den vek godt nok op med at tælle ram op osv. og hvad siger den så af meddelser.

Hvis den kun er med sort skærm er der jo noget andet i vejen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-10-08 14:58
Kommentar
Fra : andersit

Dato : 31-10-08 16:59

Fijala

Shh

Det virker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-10-08 18:03

Jamen jeg hvisker også bare så der er ingen der kan høre det.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 31-10-08 23:41

Hej
Det kørte jo bare lige ud af landevej så det er ikke noget at være bange for tak for hjælpen!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-08 17:51

Godt du lyttede med da vi hviskede.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 03-11-08 09:02

Jeg hørte ikke at i hviskede!?!

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-08 17:58

Godt det lykkedes for dig med installationen eller hvad for noget det var, der kørte lige ud af landevejen.

Venligst luk spørgsmålen ved at acceptere et svar.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 04-11-08 10:55

Det var en ny Vista, men det var en lille ting der undrer mig det var at netværkskort var afindst. da jeg skulle bruge den, vi havde brugt den til XP da den kørte.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-11-08 18:27

Så mangler der en driver til kortet. Hent den på nettet via en anden pc, hvis du ikke kan komme på nettet med den.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 04-11-08 20:36

Vi havde den på dvd'n der var med pc'n ellers tak for oplysning Viggo

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-11-08 17:02

Fint det kører nu, men venligst accepter et svar så det kan blive lukket. For at acceptere et svar skal du klikke - Accepter svar - ud for det svar du finder rigtigst.

Godkendelse af svar
Fra : mavi01

Dato : 07-11-08 11:06

Tak for svaret Fijala.