/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åbne Vista vedhæftede i XP
Fra : EiHaBr
Vist : 517 gange
300 point
Dato : 30-10-08 09:53

Hej
Jeg har et problem hvergang en person med ny maskine og Vista og Office programmer sender vedhæftede filer kan jeg ikke åbne dem i min XP med office 2003, kender nogen løsningen på dette problem, jeg mener at have løst det engang inden jeg fik geninstalleret og ny hardiske lavet men kan ikke huske hvordan.

Når jeg forsøger får jeg beskeden:
Ukendt filtype Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i mappeindstillinger i kontrolpanel.

Men det kan jeg ikke rigtig finde ud af hvordan man gør.

Hilsen EH

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 30-10-08 10:05

Samme svar som jeg gav forleden dag...

Husk lige at ændre sprog til dansk

Problemet er at 2007 filer er i et ANDET format og hvis afsender ikke er opmærksom på dette kan du ikke åbne dem i andet end 2007 versionen.

Denne klarer problemet.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=en

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-10-08 10:55

Tak Refi.
Jeg prøver din anvisning.
Mvh EH

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-10-08 12:16

Dikke er ikke et vista problem men alene et office problem. Den nye office pakke (måske kun word) kan mere end de ældre. Derfor også et nyt filformat for at undgå fejltagelser.

Du kan hos Microsoft downloade en udvidelse til din gamle officepakke så den kan læse de nye filer. Hvis de indeholder noget af det nye gejl, bliver det filtreret fra. Det er sjældent et problem.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-10-08 12:33

Hej Transor.

Det lyder til at være rigtig, da jeg tidliger har downloadet noget der har klaret problemet.
Jeg arbejder videre på sagen senere.
Tak skal du have.

Mvh EH

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-08 15:10

Hvorfor bruger du ikke refi's link - jeg har lige downloadet og indstalleret det, og det fungerer perfekt - tak for det refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 15:14

Selv tak "bentjuul"

Ja - det virker som det skal - selv ville jeg heller ikke køre med Office 2007......

Men en skønne dag slipper man vel ikke....

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 03-12-08 22:36

Hej Alle.
Tak for jeres svar det var super.
Hej Refi du får point for dit hurtige svar det virker, tak for det.

Mvh EiHaBr

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 03-12-08 22:36

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 09:45

Selv tak....