/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
crome
Fra : pylle12
Vist : 557 gange
200 point
Dato : 30-10-08 09:23

efter at ha smidt google crome ud af maskinen, virker mine genvejstaster på min amilo F.S.
ikke længere.
Før kunne jeg blot trykke på knappen så var startsiden der.
Jeg prøvede at genindstallere cromen igen også virkede knappen.
Men cromen er ude for et stykke tid, men det er tasten også.
Måske et klogt hovede der kikker med

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 30-10-08 09:31

Du har samtidig fået slettet noget driver/styring til dit keyboard.... (som crome sikkert overtog ved installering)

Du kan i kontrolpanel - keyboard (tastatur) - rette til at den bruger den rigtige driver osv.

Alternativt - stil maskinen tilbage til FØR du installerede crome...

Godkendelse af svar
Fra : pylle12

Dato : 30-10-08 10:44

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-08 10:45

Selv tak....