/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fiskeolie på min Puch Maxi
Fra : Flash77
Vist : 777 gange
70 point
Dato : 30-10-08 04:29

jeg er kommet i besiddelse af 29 tons fiskeolie kapsler - kan jeg prikke huller i dem, og bruge olien der er indeni til at hælde på min Puch Maxi? Den er meget tunet, og bruger derfor meget olie, så det ville være dejligt hvis jeg kunne bruge nogle af de kapsler til dette formål, da jeg ikke er sikker på at jeg kan nå at spise dem alle sammen inden de bliver for gamle.

Vil det tilmed være sundt for miljøet hvis jeg gør ovenstående, som en ekstra lille bonus?

PS: Min knallert er lyserød - har det noget at sige?

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 70 point
Dato : 30-10-08 07:27

Havde din knallert nu været grøn, er fiskeolie ganske udmærket at bruge indtil motoren ikke vil mere.
Lad være med at komme det på en lyserød kanllert.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-10-08 07:30

Hva`med at prikke hul i din hjerne og se hvad der kommer ud.Fiskeolie??????
Prøv at grave en 2 meter dyb hul i haven.Hop i den,få en venlig sjæl til at dække den til igen.
Citat
Vil det tilmed være sundt for miljøet

Ja,det vil det helt sikkert. NARRØV.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-10-08 08:28

Mosebaek.
Er du lige startet i børnehaven??

Nå til det seriøse spørgsmål. NEJ put det aldrig i din Puch. Fiskeolie dur kun til Yamaha.

Prøv istedet hvor mange du kan putte op i næsen, inden de kommer ud af munden. Det kan være du kan starte en trend

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 30-10-08 08:55

Ja,det kan du godt.
Men fiskeolien skal stamme fra Torsk.
Pas på ikke at blive stoppet af politiet,opdager de det,får du en bøde for at køre 2 på en knallert

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-10-08 09:29

Kan du ikke sælge det som omega 3. Det er meget sundt for hjærtet. Og du kan tjene mange penge på det.hvis du sælger det billigere en i forretningene.
alimak

Kommentar
Fra : fedthaz

Dato : 30-10-08 12:08

jeg troede på et tidspunkt at det var voksne fornuftige mennesker der anvendte disse sider, sät et filter som fjerner alle disse hjernedöde indläg, ellers godt tilfreds fedthas

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-08 16:35

Det er muligt at de gamle Peugeot 404 kan bruge det i differtialet.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-10-08 17:20

OK - er det meget brugt, for jeg synes tit at Peugeot 404 lugter lidt af fisk...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-08 18:19

olien i differntialet på en 404 skal faktisk bruge en speciel ikke mineralsk. Eller var det 304

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-08 18:43

Citat
kan jeg prikke huller i dem, og bruge olien der er indeni til at hælde på min Puch Maxi?

Du behøver ikke at prikke hul på dem, kom dem direkte i tanken, så er du godt kørende. Hvis du så tilsætter 2 piller 3 gange dagligt til tanken, så vil din Puch Maxi køre 319 km pr. 100 piller.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-10-08 18:59

Jeg synes du skulle spørge din knallert, det er jo ligesom den der skal have det indenbords.
Forleden dag tog jeg èn fiskeoliekapsel og lidt efter fik jeg en fiskebøvs og fra da af afholder jeg mig helt fra flere. Det er ret sandsynligt at din lyserøde knallert får det på samme måde, så gå forsigtig til værks og hvis den ikke synes om det må du respektere det, selvom det betyder at du går glip af en besparelse. Hvis ikke kan du risikere at nogen opdager dig og melder dig for vanrøgt.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 30-10-08 21:12

Hvis der er en mælkekasse monteret bag på maxi'en kan du have med til et stykke tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-08 21:18

Man skal ikke være tosset for at være her, meeen det hjælper

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-10-08 21:20

Self. er der da mælkekasse på min Maxi. Det er da standard udstyr. Det er en af de mælkekasser med en mælkemand på. Den har jeg hentet mange kolde mælk i hos købmanden.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-10-08 21:21

Hej Nordsten. Jeg gir sq en mælk og et par fiskeolie kapsler hvis det kan friste!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-10-08 21:22

Og du hedder altså Nordsted hvis du skulle være i tvivl. Kært barn har mange navne!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 30-10-08 21:26

Citat
Man skal ikke være tosset for at være her, meeen det hjælper [Hahahahaha]

ENIG!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-08 21:34

Citat
Jeg gir sq en mælk og et par fiskeolie kapsler hvis det kan friste

Det kan det nu godt.... meen man må ikke blande har jeg hørt noget om

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-10-08 04:11

Tag et dagligt bad i dem, efter et par uger rejser Du til Miami og tager en stilling som hajmadding hos lystfiskerne.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 01-11-08 18:48

Tak for svaret HUGO-BØRGE.