/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Straf og DOM ????
Fra : klamigen
Vist : 555 gange
101 point
Dato : 30-10-08 00:36

Kun 1 LILLE spørgsmål om
Dansk STRAF +++ LOV vs_ 1 LILLE Dansker
-----------------------------

FOR MIG: er straf ? NU KOMMER DEN FUCKER IKKE UD OG SLÅR IHJEL___igen
eller VÆRRE.

LOVEN: FU + masser af støtte til den + støtte når de kommer UD IGEN ???
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

For mig: Loven §§§§ er til for at BESKYTTE BORGERE
IKKE INDSATTE.
????????????? eller var det nu igen ________ omvendt.
Kan ikke rigtig tage DK LOV. for andet end et
Min MENING:
BESKYT OS FOR DEM______
IKKE REHABILITER DEM____

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 111 point
Dato : 30-10-08 00:54

Man kune også bare sætte de lovlydige i fængsel, og derved beskytte dem imod de kriminelle. Det var faktisk meget nemmere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-10-08 01:30

Jeg skal lige ha 12 Elefantbajere, så jeg forstår hvad du skriver Skvadderhoved

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 01:49

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Man kune også bare sætte de lovlydige i fængsel, og derved beskytte dem imod de kriminelle. Det var faktisk meget nemmere.

JA________IKKE

____________
MEN hva/ - m klumme
dE HAR DET SGU FOR godt ____
DERINDE______

pist:

Citat
Jeg skal lige ha 12 Elefantbajere, så jeg forstår hvad du skriver

SÅ meget til en LILLE LORTE_SKRIBENT, DER KØRER PÅ EL
/// = EG_ FINANS/ +MEGET ANDET DER PISSER PÅ OZ
eller hedder det OCON-lageret.F,U kunne ikke finde ud af PISSE PÅ DIG_____
om du så stod og samlede ind FOR FOLKETINGETS_ fejl ?+ mangler...
MEN____ jeg kan GASSE DIG __ /// SSSSSSS og gør det___""""""" med smoking words

Godkendelse af svar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 01:53

Tak for svaret Flash77.
HADE_______T
TIL klum______

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 01:54

+++++++++++1 BAJERSK _ØL

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 01:55

klumme___KAN DU

leve med dig SELV......?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-10-08 01:56

Citat
jeg kan GASSE DIG
Du kan ikke en skid. Du kan vel ikke engang holde dig selv ren

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 02:00
Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 02:01

SVIN________intet ANDET.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-10-08 02:05

Jeg har bemærket mig, at du drages mod det forgangne, sønderbombede og opløste nazistiske styre. Men det er ikke ualmindeligt for dybt alkoholiserede personer. De oplever på sikker afstand den orden og struktur, som de ikke selv magter, men distancerer sig fra rædslerne som fulgte i nazismens kølvand. Føj siger jeg bare. Hvor er du sølle og ussel. Lad mig glæde din fordærvede ethanolopløste sjæl med Das Horst Wessel lied

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-10-08 02:06

Er det ikke dyrt at købe bleer i din størrelse, når man er på kontanthjælp

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 02:36

Citat
Er det ikke dyrt at købe bleer i din størrelse, når man er på kontanthjælp

Med HUS +kat og kna-du___
JO__DU har sku ret
MEN ? jeg hoppede JO IKKE med på den rente / fidus
der VAR ALT_FOR nem.
MEN siddeer og griner LIDT af andre, der IKKE kan sælge
DERES EGEN SKORSTEN
ER DU EN´AF dem klumme
___________
venner har man mange af___
MEN dem tager jeg ikke penge af / FRA

MEN BLIVER TIL TIDER RØVRENDT af / ¨såkaldte samme.
D_A_S var en D_O_S

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 02:38

Hvad er KONTANT HJÆLP.

Kender det IKKE.
Men kan DU ikke forklare det nærmere.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 02:46

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Jeg har bemærket mig, at du drages mod det forgangne, sønderbombede og opløste nazistiske styre. Men det er ikke ualmindeligt for dybt alkoholiserede personer. De oplever på sikker afstand den orden og struktur, som de ikke selv magter, men distancerer sig fra rædslerne som fulgte i nazismens kølvand. Føj siger jeg bare. Hvor er du sølle og ussel. Lad mig glæde din fordærvede ethanolopløste sjæl med Das Horst Wessel lied

--------------------<<<<xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>>>>>>>>>>>---------->>>

Kan DU IKKE andet, end finde en __/ HYMNE ___eller HYME_/ så find en skyldig
og PIS PÅ; MEN __ tror DU SKØD VED SIDEN AF FOR MANGE ÅR SIDEN.
NEXT:::
Personligt, VILLE JEG VOLD´S - BØFFE DEN SANG,
men det siger lidt om din/ dit SKIDE kendskab til Danmark
OG ''andres'' gerninger over for / MED - MENNESKER

Overskrider jeg en RACISME- skide/ lov.
FIND MIG.
Intet herinde forbinder MIG med Danmark______

Pas PÅ klumme....

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 02:51

Forsøger du at hacke mig, GLEM det__LOL
Så skal der mere SNAPs på NETTET