/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Alt click to define a source?
Fra : JoyLip
Vist : 775 gange
50 point
Dato : 29-10-08 23:32

Jeg er nybegynder med photoshop, og har et problem. Jeg har ledt på nettet efter svar (tutorials), men kan ikke umiddelbart finde et svar jeg kan bruge. I hvertfald ikke noget jeg kan forstå.

Mit problem er, at når jeg vil anvende Healing brush tool, så kommer der en boks frem, hvor der står; "Alt-click to define a source point to be used to repair the image"

Alt- click, som jeg går ud fra er tasten lige ved siden space bar "Alt Gr tasten" er forsøgt brugt utallige gange, men jeg bliver ved med at få samme boks op, og jeg kan ikke komme videre med mit billede.

Hvad gør jeg galt??

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 29-10-08 23:38

hold alt tasten nede medens du klikker med musen

Accepteret svar
Fra : mimimig

Modtaget 60 point
Dato : 29-10-08 23:41

det er Alt tasten til venstre for space og ikke Alt Gr til højre for space tasten

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 00:03

HAR en DK HJÆLP til ALT, hvad angår
PM ___________
ELLERS_____

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 00:06
Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 00:07

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-10-08 00:09

BTW__kender INTET til ALT +++ knapper.
bare en DK vejledning_ TIL DET HELE.

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 30-10-08 00:11

Hej mimimig

Det har jeg prøvet uden at der sker noget. Jeg er begyndt at tro, at det måske er mine indstillinger det er galt med??. ellers ved jeg ikke hvad det er.

Mere specifiseret end vist her på youtube findes vist ikke, og alligevel virker det ikke hos mig. Øv.

http://www.youtube.com/watch?v=PCoDoJP87pg

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 30-10-08 00:16

Okay jeg havde ikke set din tilføjelse.

Citat
det er Alt tasten til venstre for space og ikke Alt Gr til højre for space tasten

tusind tak for hjælpen. Det var den forkerte Alt key jeg brugte. Nu virker det.

Godkendelse af svar
Fra : JoyLip

Dato : 30-10-08 00:16

Tak for svaret mimimig.