/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista 64 bit
Fra : thorkil1
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 29-10-08 20:44

har problemer med at installere office enterprise 2007. Har lige installeret vista på en ny maskine - og har valgt vista 64 bit.... når jeg forsøger at installere enterprise kommer en meddelse om at der mangler en installationsfil - eller den er beskadiget?? nogen løsningforslag... Alt er downloaded direkte fra microsoft (med fuld licens)

Kan det være et problem at styresystemet er 64 bit?? når jeg henter enterprise skriver den at jeg kun kan vælge en bit version???

thorkil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-08 21:28

Citat
og har valgt vista 64 bit.

Forkert valg....

Skrot det...

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 29-10-08 21:39

er 64 bit et forkert valg? der er noget adobe der frygtelig gerne vil ahve noget 64 bit... styresystem ;_)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-08 22:11

Skal Adobe bestemme DIT styresystem

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-08 23:00

Der er delte erfaringer med 64bit styresystemer. Jeg kender mange der siger at de ikke har et eneste problem med det.
Men en Vista Ultimate kan du vælge om du vil køre et program med 64bit eller 32bit.
Så hvis det er en ultimate udgave du har, så burde den mulighed være der.

Faktum er jo at det går en del hurtigere med en 64bit version, og har man en bærbar eller en statinær computer med mere end 4 gb ram, ja så har man jo heller ikke noget valg.

4 gb ram er også snart standard i nye bærbare, da det er den billigste måde at opgradere en computer på for at gøre den hurtigere.
(Der er sågar allerde bærbare med 16 gb ram).
Så mange fitmaer bliver nødt til snart at komme med på 64bit bølgen, hvis de vil have andel i markedet med deres software, til andre end Frk. hakkebøf.

Jeg må så også indrømme at jeg bruger mange ting der ikke kan køre med et 64bit system.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-10-08 05:53

Jeg synes du skal få et 8 bit system. De er gennemtestede, og har vist sig at være meget stabile.

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 10-11-08 09:20

Der er absolut intet galt i et 64bit system, folk der siger det må väre snot dumme, og har ikke forstand på computer.

32 bit understötter maximalt 4 GB ram (3,5 gb) så hvis du har 4 gb klart 64bit.
Dit problem ligger måske i den fil du har downloadet fra MS.
Hvis du har en gyldig licens, så tag kontakt til Microsoft, og ikke her.

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 13-11-08 00:38

tak for svarene - har brugt et program der hedder PowerISO - det løste problemet, så programmerne kunne blive installeret -