/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP PSC 1340 aio - TRAY APP
Fra : lokemis
Vist : 576 gange
22 point
Dato : 29-10-08 18:05

Den meldte pludselig: "check printerpatroner". Jeg skiftede ud med uoriginale fra firmaet Printerpatroner i Fr.havn . Intet hjalp.

På et råd fra en bekendt afinstallerede jeg psc 1340. I denne forbindelse poppede en box op under installationen:

TRAY APP The feature you are trying to use is on a CD-ROM or other removable disk that is not available. Insert the TRAY APP and click OK.

The path "1" cannot be found. Verify that you have access to this location and try again, or try to find the installation package "Tray App.msi" in a folder which you can install the product TRAY APP.

Error 1706. No valid source could be found for the product TRAY APP. The Windows Installer cannot continue.

Hvordan fjerner jeg denne box og får printeren til at virke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-08 18:23

Ved at installere den igen og bruge originale patroner....