/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilpas video filer program.
Fra : hjerterum
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 29-10-08 15:40

Jeg har nogle film, jeg selv har optaget med video camera, som jeg godt kunne tænke mig at dele med andre på YouTube, og på hjemmesider, men filerne fylder for meget, den ene er på 578 mb i AVI format ,og så var det jeg tæmkte er der et gratis ( NEMT ) program hvor jeg kan lave filerne mindre.
Hvad heder filerne der bruges på YouTube

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-08 16:02
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-10-08 16:27

På YouTube står at du godt kan uploade .avi format. Har du prøvet at uploade?

Hvis du skal ændre det så skriver de at det skal være i MPEG4 med mp3 lyd.

Citat
YouTube accepts a wide range of video file formats such as .WMV, .AVI, .MOV, and .MPG transferred from most digital cameras, camcorders, and cell phones.

If you don't think your current video file format is recognized by YouTube, you may get the best results from converting your file to MPEG4 video with MP3 audio.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-08 17:06

Brug evt. Format Factory og konverter dem til FLV, hent det her:
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Image-Convertors/FormatFactory.shtml

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-10-08 02:22

Endnu en film og musik converter: Super: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm den er altid rar at have og kan omdanne enhver tænkelig video eller lyd fil, omdan din film til swf or flv (flash) så fylder den meget mindre

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 30-10-08 14:06

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-08 15:59

Velbekommen