/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kuglepenne med tryk
Fra : madsemillarsen
Vist : 542 gange
15 point
Dato : 29-10-08 15:14

Hej

Skal bruge ca. 50 stk. kuglepenne med tryk

Det skal bruges til en fødselsdag hvor der står personens navn og så år f.eks. "Thomas 15 år"
Men kan ikke rigtig finde nogle steder hvor de laver så få antal. Ved godt det har noget med prisen at gøre... Men hvis nu man er villig til at betale lidt mere for det.

Mads-E

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-08 15:18

Lidt mere

Det bliver hulans dyrt hvis du ikke køber min. 500.....

http://www.reklamelighter.dk/Samlet%20liste.htm

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 29-10-08 15:19
Accepteret svar
Fra : piratfizken86

Modtaget 15 point
Dato : 29-10-08 18:20

Prøv Lighterman.dk - Han har før lavet både Lightere og kuglepenne til mit firma og kan varmt anbefales. Han er nem at snakke med og hans priser er gode. Evt. kan han snakkes til at lave en lille "portion" :D

Ellers er priserne ok overkommelige og han er til at handle med:)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-10-08 19:58

Kan Dymo-strimler gøre det ??

Godkendelse af svar
Fra : madsemillarsen

Dato : 14-11-08 21:44

Tak for svaret piratfizken86.