/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Billigste outlook 2007?
Fra : Sygate
Vist : 678 gange
500 point
Dato : 29-10-08 14:50

Hejsa !

Er der en der kan hjælpe med at finde den absolut billigste Microsoft office Outlook 2007 Oem?

Det skal være på dansk.

Jeg har fundet en der er ret billig, men der står noget med at det er en akademisk licens, hvad end det er...?????

Nogen der kan hjælpe med det?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-08 15:24

Forresten...

Hvis der er en billigere løsning til at få outlook f.eks via en office basic pakke, så er det endnu bedre.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-10-08 15:27

http://thepiratebay.org/

osse en mulighed,men det må man ikke,,

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-08 15:33

Hehe..
Nej det er via mit arbejde at en skal bruge den. Så den går desværre ikke i det her tilfælde

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 29-10-08 17:01

Se nu er det sådan at jeg har Outlook 2003 på min arbejdsplads, men 2007 hjemme, fordi jeg på grund af firmaets aftaler med Microsoft har mulighed for at købe den "store" Officepakke - Office 2007 Entreprise for kun 220 kr. alt inkl.

Jeg kan ikke virkelig ikke se den store forskel i de 2 versioner af Outlook. Måske kan det være en fordel, at opgavepanelet er synligt i skærmens højre side med månedens kalender, de nærmeste aftaler synlig og mails med flag, men det er nu ikke svært at åbne kalenderen en gang om dagen. noget lign. kan man få i 2003, hvis man vælger "outlook i dag" som startside, for det er de "næsten" samme oplysninger der vises i opgavepanelet.
Så kan du få fat i en 2003 udgave, så er det alt rigeligt efter min mening. Det er ikke utænkeligt, at du kan få en meget billigt ved en af dem der har skiftet til 2007.

Du kan ikke få min, selv om jeg ikke bruger den, da det som sagt er en del af en firmaftale, der kun er "lovlig" for brugere så længe de er ansat i firmaet.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-08 21:10

Tak for tippet Jorgen, men det skal helst være en 2007 da det ikke er til mig selv

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 500 point
Dato : 29-10-08 21:44

Som jeg kan finde ud af det, så koster Outlook 2007 ca. 900 kr. Den billigere udgave er forbeholdt studerende og undervisere, og det er sikkert den der har licens.

Når man som skole køber 50 officepakker, så får man en form for rabat, det kaldes licens. Det betyder at man får 50 CD'er med programmet men kun 1 enkelt manual. Desuden er det sådan at licenser skal fornyes 1 gang om året.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-08 21:57

Ja ok... det er også det billigste jeg kunne finde.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-10-08 23:43

Selv tak