/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
500 aktive brugere på Kandu.
Fra : vedikkealt
Vist : 843 gange
200 point
Dato : 28-10-08 17:58

Jeg vil til evighed undre mig over at det IKKE er muligt at slette ens profil på Kandu.

På forsiden står der godt 208.000 brugere ... og vel omkring max. 500 aktive...???

Mon annoncørene en dag får øje på at de godt 208.000 brugere er et opbustet tal...???

Hvem ejer egentligt Kandu..???

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-08 18:02

Du kan ikke blive slettet på kandu, bl.a fordi når du har besvaret eller selv stillet et spørgsmål, vil dine indlæg forsvinde sammen med dit nicknavn

Hvorfor de ikke bare lader indlæggene være og så sletter nicknavnet, kan jeg ikke svare dig på

Hvordan skulle annoncørerne kunne finde ud, at antallet af brugere ikke er korrekt?? Ikke engang de aktive er logget på samtidig, så jeg tror man skal være daglig bruger, for at se at antallet af oplyste brugere ikke er korrekt

Kandu er ejet af

Pawel Finkelmann
2670 Greve strand

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-10-08 18:03

Det er der skrevet massere tråde om prøv at søge på kategori kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-08 18:05

En af trådene er her

http://www.kandu.dk/spg124730.aspx

Der spurgte kandubrugeren endda datatilsynet

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-10-08 18:18

Har Pawel Finkelmann ikke solgt kandu til en Godsejer på Falster?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-10-08 18:26

Jow Svend det er da også det sidste jeg har hørt om det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 18:52

Så er vi måske adelige..........................

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-10-08 19:06

500 aktive og 208.000 bruger.....vidste godt der var en del dobb.profiler, men så mange er alligevel lidt overraskende.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 19:12

Jeg fylder for 4 profiler.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-10-08 19:13

....som hver har 4......

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-10-08 19:15

@Eyvind
Så ved vi da hvorfor blodet er blåt, når vi skær' os. Tak for oplysningen, ellers havde jeg været
bekymret
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-10-08 19:19

Når man nu ikke kan melde sig ud:
Tankevækkende at nogle af de 208.000 brugere sikkert er døde.

Også de bidrager til at øge kandu´s reklameindtægter...

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 28-10-08 19:32

500 aktive bugere???

Skip et nul og jeg vil tro du er i nærheden af sandheden.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-10-08 19:37

Spændende tanke ... som sådan ... at ens guldkorn længe leve her på Kandu ... selv om man forlængst måtte være himmelfaren...

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 28-10-08 19:39

208.000 brugere !!!!!

Citat
Mon annoncørene en dag får øje på at de godt 208.000 brugere er et opbustet tal...???

De personer, der for en enkelt gang har logget/tilmeldt sig kandu for at finde et svar, de tælles da også med.

208.000 brugere på den tid, som kandu har eksisteret er da ikke så mange.

svendgiversen

Jeg tror kun at brugerne bidrager til reklameindtægterne, hvis der bliver klikket på reklamerne.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-10-08 19:39

Mon der skulle være EN her der har adgang til ET eller andet register ... så vi kunne finde ud af om Kandu er den rene underskuds forretning..

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-10-08 19:41

# Eyvind

Jeg troede faktisk det var mere end 4...

Det føles sådan...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 19:44

Sandheden er at jeg ikke kan styre flere end 4 profiler ad gangen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-10-08 19:52

>at brugerne bidrager til reklameindtægterne, hvis der bliver klikket på reklamerne

Ja, men satsen, beløbet pr. spalte/reklame spot afhænger af det potentielle antal læsere/kunder;
i dette tilfælde medregnet afdøde, og brugere der af andre grunde har forladt kandu...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-10-08 19:59

I det tal på 208601 er sikkert incl brugerne i nyhedsgrupperne

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 28-10-08 20:01

Citat
Ja, men satsen, beløbet pr. spalte/reklame spot afhænger af det potentielle antal læsere/kunder;

Hvor ved du det fra, er du en del af teamet bag kandu eller er du annoncør?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 20:01
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-08 21:13

Hvis vi er blevet adelige, må det være efter august, for der fik jeg en check underskrevet af Paw Finkelmann??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 21:16

Nej ikke nødvendigvis, for den kan være skrevet for længe siden. (snailmail)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-10-08 21:42

Ja at der er 200000 brugere på kandu er nok ikke helt rigtigt...
Det kan godt være der 200000 gange er blevet oprettet en profil men der er mange der opretter flere og mange som ikke bruger kandu mere og nogle er døde og andre ville gerne slette deres profil men kan ikke osv osv osv.

Jeg syns også det er dårligt man ikke kan slette sin profil på diverse hjemmesider men altså fuck det og kom videre. Hvis du vil slette din profil så må du bare rette alt i din profil og slette alt det du kan og ændre mail adressen til en ukendt adresse.

Men du skal da være velkommen til at lave dit eget forum og din egen hjemmeside så kan du lave det ligesom du har lyst til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-08 23:14

Citat
Nej ikke nødvendigvis, for den kan være skrevet for længe siden. (snailmail)

Næææ den var dateret (men jeg kan ikke huske årstallet)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-10-08 23:49

Paw Flinke-mand

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-10-08 07:52

Er den en nem forkaring på hvorfor en del opretter flere profiler ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-08 10:24

Her er den nemme forklaring.

For mit vedkommende er profilerne oprettet i forbindelse med leg på Kandu.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-10-08 16:57

Iham jeg tror også nogle opretter flere profiler hvis de feks. bliver blacket så kan de kommenterer i spørgsmålet alligevel indtil den nye profil også bliver lukket ude En anden nem forklaring En kendt bruger ønsker at stille et spørgsmål under eks.seksualitet og være ukendt i netop det spørgsmål

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-10-08 17:57

Jeg har da nu aldrig tænkt på at have 2 profiler her på Kandu.

Men kunne jo måske komme på tale ... hvis jeg nu ikke følte det var skide skægt at diskuterer mine rejsningsproblemer med nogle der ligesom kendte mig...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-08 18:10

I min profil under blackliste kan man tydeligt se mine andre profiler.
Til Viagra og den slags spørgsmål bruger jeg et helt andet forum....................

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-10-08 18:14

Har du forslag til et godt forum..???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-08 18:18

Næ næ - jeg vil ha' det for mig selv.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-10-08 18:23

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 17-11-08 20:04

Citat
Jeg vil til evighed undre mig over at det IKKE er muligt at slette ens profil på Kandu.

Så går tiden da med det

Citat
På forsiden står der godt 208.000 brugere ... og vel omkring max. 500 aktive...???

Hvad får dig til at tro, at der er 500 aktive brugere på kandu ?

Jeg tror selv på at "208.000" har tilmeldt sig, kandu ligger faktisk godt på listen over den mest besøgte hjemmeside.

Citat
Mon annoncørene en dag får øje på at de godt 208.000 brugere er et opbustet tal...???

Jeg tror ikke det er et "opbustet" tal, der er mange, der lige har logget/tilmeldt sig for at købe et enkelt svar.

Citat
Hvem ejer egentligt Kandu..???

Det har du fået svar på, det er Pawel Finkielman

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-12-08 10:25

Tak for svaret ans.

Og TAK for den samlede oversigt...

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-08 18:53

Selv tak