/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
opgrader 3310 til 3315 uden KNOK Phoenix~
Fra : simont
Vist : 466 gange
500 point
Dato : 19-03-03 14:32

hej
jeg vil gerne opgrader min nokia 3310 til 3315 men min computer kan ikke køre programmet KNOK Phoenix b1 :( den skriver at programmet har udført en ulovlig handling.
kan man ikke få et andet program til at opgradere til 3315. eller kan man ikke få computeren til at lade være at skrive at den har udført en ulovlig handlig.

håber der er en der svare på mit spørgsmål

hilsen simont

Accepteret svar
Fra : johs

Modtaget 510 point
Dato : 19-03-03 15:27

Hej Simont

Der er flere du kan prøve,her et link

http://nokiafree.org/forums/showthread.php?s=&threadid=8602

http://nokiafree.org/forums/showthread.php?s=&threadid=7822&highlight=convert+3310 (pclocal)dos program

U can use PCLOCALS to convert your 3310 -> 3315...

For do this upgrade, U should set the bit 30 on product profile setting...

Inthe main menu :

-> select ME memory function
-> select product profile setting
-> Try to find 1E Product profile bit 30... (1/0) : 0
4. Press enter
Now the "0" have been change to "1"
5. Press F2 to save
6. Quit

all done !

hvis du ikke kan downloade programmerne send en mail og jeg sender dem til dig

------------------------------
Mvh www.nielsen.esenet.dk

Kommentar
Fra : simont

Dato : 20-03-03 11:07

jeg er igang med at ekspermetere med dos programmet moske kan jeg få det til at virken men kender du flere programmer

hilsen simon

Kommentar
Fra : johs

Dato : 20-03-03 16:09

Jeg plejer at søge på....NokiaFREE.org

http://nokiafree.org/forums/

Der skal nok være nogle flere,men PCLOCALS virker.

Hvad bruger du winxp ?

Mvh. www.nielsen.esenet

Kommentar
Fra : johs

Dato : 20-03-03 16:25

Hej Simont

ANG. KNOK

Hvis du bruger XP el. NT,Skal du højre klikke på prg. og sætte kompatilen ti win98 dernæst skal du bruge et program der hedder "userport"

Det er fordi XP og NT har en indbygget sikkerhed medhensyn til pc porte

hvis du sender en mail til mig ,sender jeg programmet
--------------------------------------

johnny-nielsen@esenet.dk
www.nielsen.esenet.dk

ps....programmet åbner din porte

Kommentar
Fra : simont

Dato : 21-03-03 14:12

hej
pclocal kan ikke finde min telefon.
jeg har et kabel med m-bus.
kan du hjælpe mig

Kommentar
Fra : johs

Dato : 21-03-03 15:37

hej

her er linket

http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Nokia

Husk for at opgradere skal det V. 5.57 mindst og der til behøves et flasher-kabel

Kommentar
Fra : simont

Dato : 22-03-03 10:31

hej jeg bruger windows 98 men mange af de programmer jeg downloader virker ikke fordi at min computer siger at programmet har udført en ulovlig handling

Kommentar
Fra : simont

Dato : 22-03-03 10:31

hej jeg bruger windows 98 men mange af de programmer jeg downloader virker ikke fordi at min computer siger at programmet har udført en ulovlig handling.

ved du hvad jeg kan gøre ved det?

m.v.h. simon

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 10:43
Kommentar
Fra : johs

Dato : 22-03-03 11:00

Hej simont

Står der ikke en fejlmedelse. ?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 22-03-03 11:30

hej

www.mobilkabler.dk ,kan du prøve at downloade driverpakken.

eller er der den mulighed at smide win98 cd i.

Kommentar
Fra : simont

Dato : 22-03-03 16:40

ja jeg har en windows cd

Kommentar
Fra : simont

Dato : 22-03-03 16:46

hej johs

jeg sender en mail til dig med et billede af fejlmeldingen.

håber du kan hjælpe mig
hilsen simon

Kommentar
Fra : johs

Dato : 24-03-03 15:32

hej

Når du kan ÅBNE knok22

Skulle du osse kunne bruge Knok 1b !

PRØV IGEN

-------------------------------

Mvh. www.nielsen.esenet.dk

Kommentar
Fra : simont

Dato : 25-03-03 08:08

nej jeg kan ikke åbne "knok 1b"
jeg har prøvet mange mange gange

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-03-03 09:36

Hej Simont

Kan du slet ikke åbne eller kan den bare ik` se din tlf. ?
Jeg tror det er din PC..
Har du mulighed for at prøve en anden PC..?
Hvis du kan åbne knok, prøv at klikke på MISC og tjek om COM porten er den samme.
Kan du bruge LOGOMANAGER ?
Mvh. www.nielsen.esenet.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-03-03 10:04

Hej
har du Downloadet Driver pakken http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=download
Og installeret den.

Hvis du kan bruge Logomanager,knok22...osv..Burde du osse kunne bruge knok 1b.

Er du osse sikker på at det er COM-PORTEN og Mbus-kabel du har.

prøv lige at kikke her
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Nokia

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-03-03 10:13

Hej Simont
Har sendt en mail med knok 1a .:................

Kommentar
Fra : simont

Dato : 25-03-03 14:17

ja.

jeg ved godt at det er min computer men det er den eneste jeg har af computere : (
kender du ikke et andet program.

hilsen simon

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-03-03 14:32

kan andre programmer se din tlf

Eller kan du bruge f.ex logomanager

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-03-03 15:00

hvis du har et flasher kabel, kan du prøve at kikke her ?
www.wwgsm.tk

under tuts.......i højre side

Men jeg tror du bliler nød til at genindlæse win98 !

Kommentar
Fra : johs

Dato : 25-03-03 22:33

Hej Simont

Har søgt lidt på nettet, nogle siger at du "mangler" nogle Vbrun.dll filer på din pc.

du kan jo prøve at installere dem .

http://www.freesoft97.mcmail.com/vbrun.html
http://www.scriptsoft.de/downloads.php

Kommentar
Fra : simont

Dato : 26-03-03 15:27

ja jeg kan godt bruge logomanager

Kommentar
Fra : simont

Dato : 26-03-03 15:32

hej jeg kan kun downloade 1 af de filer på http://www.freesoft97.mcmail.com/vbrun.html

Kommentar
Fra : johs

Dato : 26-03-03 17:13

hej kig i din mail ...

Kommentar
Fra : johs

Dato : 27-03-03 13:53

Du skal prøve Det her program. 3310upgr, men installere først Vbrun6.0

begge kan downloades her

http://nokiafree.org/forums/t19672/s.html

--------------------------------
Mvh. www.nielsen.esenet.dk

Kommentar
Fra : simont

Dato : 29-03-03 09:26

hej.

jeg tænkte på om ikke der skulle være et nyt program som jeg kunne prøve.

hvis der er så må du meget gerne give mig et link til programmet.

hilsen simon

Kommentar
Fra : johs

Dato : 31-03-03 23:03

Hej Simont

Det kniber lidt med tiden, du kan prøve at søge her www.nokiafree.org

hvis nogen af de programmer jeg har sendt ikke virker, tror jeg der kun er en løsning.

at geninst... win98 ( Du har prøvet i næsten 14 dage nu ).

en reboot tager ca 45 min + backup

-----------------------------
Mvh. johs
www.nielsen.esenet.dk
www.foto.yaboo.dk

Kommentar
Fra : simont

Dato : 01-04-03 13:17

hej
jeg har fundet et programme der moske kan bruges ind på www.nokiafree.org.

kan du ikke sende dem til mig for jeg er ikke registreret der inde.
det hedder "convert03.zip" her er linket til at downloade det

http://nokiafree.org/forums/download.php?file=convert03.zip&phone=Nokia/

håber programmet virker hvis det ikke virker så geninstallere jeg windows...... men mister man noget ved at geninstalere windows

hilsen simon

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 01-04-03 20:15

hej på http://www.123tp.dk/interest.htm finder du et program der hedder nokia unlock. det er sikket et program du har fået før, men det virker hos mig, når du starter er der under en af menuerne noget der hedder 3310-3315 og det er der du skal trykke, programmet kommer nok med en advarsel eller to men bare klik ok til dem.

Håber det virker for dig Thomas

Kommentar
Fra : johs

Dato : 01-04-03 22:02

hej
Det er knok du har der thomas..........

Kommentar
Fra : johs

Dato : 01-04-03 22:14

Hej
Simont convert03 er til at lave ringetone format om .

Kommentar
Fra : simont

Dato : 02-04-03 15:44

ok.

men du må endelig sige til hvis du ser nogle programmer der kan bruges.

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 03-04-03 20:42

hvis knok ikke virker er der noget galt med din computer, jeg har prøvet men en gammel computer hvor det heller ikke virkede så hvis du kan komme til en anden computer kan du prøve der, programmet kan sagtens værer på en diskette, og som en sidste løsning kan jeg gører det for dig, hvis du bor i nærheden kan du komme forbi, eller du kan sende den så kan jeg også gører det for dig, jeg kommer fra åbenrå, du kan sende mig en mail så finder vi på noget. min mail er thomas@123tp.dk

Hilsen Thomas

Kommentar
Fra : johs

Dato : 03-04-03 22:45

hej
Til Thomas det har jeg forslået ham, han har ikke mulighed for at prøve en anden PC......

Til SIMONT

tryk *#0000#

Hvad står der så ?

http://nokiafree.org/forums/showthread.php?s=&threadid=19672&highlight=3310+convert

johnny

Kommentar
Fra : simont

Dato : 05-04-03 12:16

hej.

der står

V 05,79
NHM-5

Kommentar
Fra : simont

Dato : 05-04-03 12:20

HEJ thomas356.

NEJ DER LIDT FOR LANGT TIL ÅBENRÅ.
MEN ELLERS TAK

Kommentar
Fra : johs

Dato : 05-04-03 14:56

Hej simont
Har du et flasher- kabel ?
Hvis Ja DOWNGRADE til V.5.57
er den unlocket ?
har den været flashet ?

TAG EN BACKUP OG REBOOT WIN98

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 13-04-03 12:09

hej simon.

kan du ikke acceptere mit "svar" - så jeg får dine 500 point................??

hehe

vi ses
mvh mark

Kommentar
Fra : simont

Dato : 13-04-03 14:23

hej johs.

mange mange TAK for hjælpen jeg har instaleret windows me og de virker : )
er du intraseret i de 500 point eller må jeg give dem til en anden???

hilsen simon.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-04-03 20:19

simont.....
Pointene skal selvfølgelig gives til den som var bedst hjælpende til at dit problem blev løst

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-04-03 20:34

EN ANDEN ?????????

hmmm !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-04-03 20:37

sølvfølgelig er jeg interressert, har da brugt meget tid på det.

Men du kan da gøre som du vil , det er dine p....

Kommentar
Fra : simont

Dato : 14-04-03 16:40

ja 14 dager meget tid så derfor skal du selvfølgelig have p......

men tak for hjælpen........

må jeg skrive til dig hvis jeg en dag for et andet problem som jeg tror du kan løse.
svar på min mail thomsen-koksfourt@post.tele.dk

hilsen simon

Godkendelse af svar
Fra : simont

Dato : 15-04-03 15:10

mange Tak for svaret johs.