/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
skype
Fra : omegalotus
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 28-10-08 14:41

installer skype så jeg kan bruge min konto på 2 computere der er på samme ip.addresse

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-08 15:04

Du Kan sagtens installere skype på begge dine pc ere....

downlad programmet skype, og så ind med det du kalder dig og password

så kører det så på begge to, også hvis de er åbne begge to på een gang.
jeg gør det, og det er fint, fint

/ Henrik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 16:23

Til tider kan den godt lukke den ene tilslutning af når der køres på begge comp. med samme konto.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 28-10-08 16:49

Hos mig har de altid kørt parallelt, uden nogen problemer...

/ henrik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 17:02

Det gør det også for det meste, men den har dog sagt at der er logget på fra en anden comp. og logger så af. Alle mine comp. logger automatisk på skype, når de tændes.

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 29-10-08 13:13

tak tak når jeg logger ind på den anden computer siger den brugernavn er optaget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-08 14:10

Du kunne jo oprette en ekstra skype "konto"

Godkendelse af svar
Fra : omegalotus

Dato : 29-10-08 14:48

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 29-10-08 17:00

selv tak....

good luck

/ Henrik