/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003
Fra : solem
Vist : 1086 gange
35 point
Dato : 27-10-08 20:26

Jeg har Office 2003 installeret.. Når jeg vil sende en ny mail , og jeg skal vælge modtagere , kommer der nogl emapper op uden indhold. Disse kan ikke slettes, da de ikke findes i oversigten, når jeg bruger "kontakpersoner" på hovedsiden. Det er tomme mapper, som plinget op hver gang til stor irretation. Det er mapper som jeg selv har oprettet på et tidspunkt, men senere har flyttet adresserne fra.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-10-08 21:25

Og hvad er det du vil vide?
'Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : solem

Dato : 27-10-08 21:32

Hvordan jeg sletter disse tomme mapper. som plinger op når jeg vil tilføje modtager(e) i TIL linien på mine mails...

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 28-10-08 06:15

Du kan ikke slette dem, når du står i en mail, du er ved at skrive. ¨Gå ud på Outlooks hovedside, vælg "kontaktpersoner" oppe på menulinien og slet dem derfra.

Kommentar
Fra : solem

Dato : 28-10-08 12:32

Der er de desværre bare ikke synlige.. De er der kun når jeg skal vælge "send til" , når jeg opretter ny mail..

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 28-10-08 17:04

Skal du ikke ind under kontaktpersoner, og så slette dem derfra? det burde virke

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-10-08 17:28

Hej
Prøv at gå i funktioner - organiser - og slet mapperne derfra. Selvfølgelig når du er i Outlook programmet.
Ingelein

Kommentar
Fra : solem

Dato : 28-10-08 18:00

Hej igen..

Handlingen kan ikke udføres da objektet er bletet slettet. !! Problemet er åbenbart at der er et eler andet der hænger - et eller andet sted. Mapperne er tomme, men ikke slettet af listen. Gemmer outlook opsætningen i en af sine *.pst filer ??? I så fald . ved du hvilken. ? Har prøvet at afinstallere hele dynen engang , men er selvfølgelig hook på at gøre det igen, hvis det er nødvendigt. lemminginfo.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-08 18:29

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 11

Bare gør som her - annuller dem

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 28-10-08 21:48

Hej Refi

aner man lidt sakasme

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 29-10-08 06:16

Hvad er det for nogle mapper. Er det grupper, som nu er nedlagt? Kan du huske, hvordan du oprettede dem, for så kan du måske bare gå "baglæns".
Jeg går ud fra, at du HAR prøvet at højreklikke på dem og slette derfra. Eller at trække dem ud på skrivebordet.

Kommentar
Fra : solem

Dato : 29-10-08 12:56

Format C: klarede sagen for mig...Men tak for hjælpen alligevel. Der har været nogle gode ideer som er taget til efterretning...

Kommentar
Fra : le1944

Dato : 04-11-08 18:27

Ja, formatering fixer jo alt, men det er da en noget drastisk beslutning, hvis ikke man alligevel skulle have det gjort.

Kommentar
Fra : solem

Dato : 04-11-08 18:45

Ja.. det kostede da lige lidt af det , man ikke havde fået taget backup af - selv om man troede sig 100% sikker.......................Men det kører helt ok nu...