/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Værelse for 1 nat Århus- leje
Fra : xteam
Vist : 1832 gange
20 point
Dato : 27-10-08 19:26

Nogen der kender et sted tæt ved banegården i Århus hvor man kan leje et billigt værelse for en overnatning.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-10-08 19:29

Du kan overnatte inde på banegården hvis vagten ikke finder dig.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-10-08 19:37
Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 27-10-08 19:38

hvis du er kvinde,bor jeg i banegårdsgade,,,og finder nemt en extra plads

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 27-10-08 19:38

under mig,,,

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 27-10-08 19:39

altså nedenunder,,forstå det nu korekt,,

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 30 point
Dato : 27-10-08 19:42

Sleep-in, tror jeg, det hedder på Skolebakken lige ved Havnen og i gå-afstand til Banegården.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-10-08 20:23
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-10-08 20:47

Aarhus Sømandshjem Sverigesgade 1 8000 Århus C +45 86-121599

Kommentar
Fra : VilladsOlesen

Dato : 27-10-08 20:57

Du kan meget hurtigt finde en overnatning på www.couchsurfing.com - en site hvor du kan overnatte hos fremmede helt gratis

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 27-10-08 21:40

Undskyld, jeg spørger: Hvem har lyst til at "overnatte hos fremmede helt gratis"? Man husker det gamle ord om, at "alting er den pris værd, man betaler for det". Med en pris på 0, er værdien til at overse!. Nu har spørgeren ikke fortalt noget om sine forudsætninger, og det gør det jo svært at give gode råd. Er du studerende, handelsrejsende, arbejder inden for politik eller i en organisation eller andet? Det ved vi ikke, når vi skal råde dig, så derfor ved vi heller ikke om 500 kr. er dyrt eller billigt for dig. Så spørgsmålet et ikke specifikt nok.

Jeg vil svare, at du skal kun gå efter gratis overnatning, hvis du er klar over, at du ikke kan kræve noget som helst. Du8 risikerer endda at løbe ind i en eller anden idiot, jeg behøver ikke at sige mere.

Jeg vil også svare dig, at hvis du er en fattig studerende eller lignende, der bare skal bo billigt, er det bedst for dig at søge på google under bed+breakfast. Du kan finde et stort antal værelser med tekøkken o. lign. til ca. 400 til 500 kr. pr. nat.

Vi du en tak højere op, f. eks. hvis du rejser i forbindelse med arbejde, frivillige organisaioner ell. lign., der refunderer udgiften el. lign, så vil jeg anbefale cabinn, hvis webadresse er nævnt foran. Her er vi stadig neden på 550 kr., og du har et 1. klasses, men lille værelse med bad og alle faciliteter.

Endelig er der jo den lidt bedre klasse, hvois du vail have et godt og billigt hotel. Hvis det er i en weekend, så har nogle af de bedste Århus-hoteller meget gunstige weekendpriser. F. eks. Hotel Marselis., der tilbyder enkeltværelser i weekenden til meget billig pris.

Men undgå sådan noget som sleep-ind i Århus. Du kan finde på nettet, at der er for beskidt, det er ikke noget for ordentlige mennesker.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-10-08 22:35

Du har da også den mulighed med "Bed and breakfast", den brugte jeg i sommer, da jeg var på rundtur over på sandsletterne vest for kattegat
Priserne er ret overkommelig, især på denne årstid.

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 22-01-09 18:47

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-01-09 20:48

Velbekomme!

Hanne