/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Gorenje = ok kvalitet ?
Fra : Palmen
Vist : 2254 gange
100 point
Dato : 27-10-08 19:17

Jeg overvejer at købe flg

http://www.pricerunner.dk/pl/101-1002736/Komfur/Gorenje-EI-7302-E-Stainless-Steel-Sammenlign-Priser?search=ei%207302%20e&q=ei%207302%20e&ref=redirect

Jeg synes engang at have hørt at Gorenje var blandt de dårligste hårde hvidevarer man kan købe ?

Er det korrekt eller husker jeg forkert ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-10-08 19:22

Hej med dig.
Det er altså en skrøne at det er b
noget klams. Vi har i forbindelse med køb at nyt gammelt hus udelukkende købt gorenje. Og jeg er MEGA tilfreda med det.
Så køb du bare . Det er lige før jeg vil gi' dig garanti på det .

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-10-08 19:52

har desværre købt gorenje gør det ikke igen
fik rep. emhætten 2 gange på garatien 3 gang kravet jeg en ny og 2 gange på ovnen og 1 gang på kogepladen så nej jeg gør det ikke igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-10-08 19:55

Jeg har Gorenje køleskab og det fungerer perfekt.

At en producent har forbedret sine produkter efter kritik, det er logisk, synd bare at kritikken går rundt i folkemunde.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-10-08 22:12

Jeg er også meget tilfreds med mine Gorenje-ting: et køleskab på 3 år og en glaskeramisk kogeplade på mindst 12 år.

Begge fungerer upåklageligt.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-10-08 23:06

Gorenje er ok kvalitet, bedre end det meste.
Men jeg ville til enhver tid vælge Voss, når det drejer sig om køb af komfur.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-08 06:25

GORENJA er et udemærket navn indenfor hårde hvidevarer.
Jeg mener at det meste af indmaden er Zanussi eller fra et andet kendt mærke. Jeg har høret engang at det ike selv er Gorenja som laver indmaden til deres produkter.
Sådan er det jo med så mange ting.

hawaii7

Kommentar
Fra : esbengadsboll

Dato : 28-10-08 09:03

Hej Palmen

Gorenje er ganske fin kvalitet. Dog vil jeg sige at f.eks. VOSS er en tand bedre. Generelt vil jeg sige at så længe det er et navn du kender - så betaler du for det du får. Med undtagelse af Miele, som kan tage lidt overpriser pga. deres enormt stærke brand.

Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 28-10-08 20:10

Hej Palmen..
Jeg for et par år siden (2002) købte jeg et Gorenje komfur, med varmluft og keramiske plader til 3200 kr. Jeg har været tilfreds, glasset over kogepladerne virker som en god kvalitet og er let at renholde. Ovnen varmer glimrende jævnt, forstået på den måde at kager, tærter, lasagne osv. bliver bagt med en ensartet overflade. Ovnrummet kunne nu godt være lidt større. Knapper og greb virker efter disse år upåklageligt, så kvaliteten af disse må siges at være ok..
Jeg ville ikke være nervøs ved at købe mere fra samme producent..
mvh
Peter..

Kommentar
Fra : esbengadsboll

Dato : 29-10-08 10:03

Hej igen

Kom lige i tanke om en ting mere.

Tænk laver løbende nogle tests af diverse produkter. De har også test's med hvidevarer - jeg har søgt, men fandt desværre ikke nogen på komfurer, jeg kan henvise dig til. De har flest tests på vaske- og opvaskemaskiner.

Mvh. Esben Gadsbøll.
www.WhiteAway.Com

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 30-10-08 16:49

Jeg var forbi Skousen i dag med et ønske om køb af ovn og opvaskemaskine.

De kunne ikke være med på de tilbud jeg havde fra nettet - jeg havde forestillet mig omkring 12.000 for de 2 indkøb - de kunne ikke gå lavere end 14.800 - ellers ville de tabe penge sagde de.

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 16-11-08 21:28

Tak for svaret hawaii7.