/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
aktie der giver aktionær gaver
Fra : foxdk
Vist : 524 gange
200 point
Dato : 27-10-08 16:00

Hejsa allesammen

Jeg har lidt pension hos ATP, som jeg har brugt til at købe lidt Brøndby Aktier og så får jeg nogle billetter / tilbud, fordi jeg er med i deres aktionærklub.

Kender nogen andre aktier firmaer, hvor man også får gaver eller gode tilbud?

Mvh
Foxdk

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-10-08 16:03

Tivoliaktier, hvis du har ti får du et aktionærkort

http://www.tivoli.dk/composite-3435.htm

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 27-10-08 16:07

Hvis du ejer tilstrækkeligt mange aktier i et selskab så er det dig der bestemmer hvad aktionær gaven skal være

Grønlandsbanken giver kontant udbytte år efter år

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-10-08 16:29

Køb én aktie hver sted, og du kommer gratis med til alle general forsamlingerne, med spisning...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 16:35

Bankaktier er jo i "god" kurs for tiden

Køb en Sydbank aktie - så får du vekslet valuta gratis....

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 27-10-08 18:27

Jeg kan godt forstå din frustration over det begrænsede beløb hos ATP - vi ville allesammen kunne have god glæde af at kunne spare mere op hos ATP og få ATP til at investere pengene professionelt, dvs. jf. vor investorprofil.

Ellers mener jeg som en rigtig tørvetriller, at "gaver" bør adskilles fra "investering". Private mennesker bliver simpelthen forvirrede og kommer til at investere i de forkerte selskaber, så de "gratis gaver" i den sidste ende bliver rigtigt dyre.

Mvh

Claus
Forh. DAF-direktør
Nu www.prisas.dk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-10-08 21:12

Statsobligationer skulle efter sigende give et par løg til en hotdog.