/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Bedre look på siden
Fra : anetteogjesper
Vist : 871 gange
75 point
Dato : 27-10-08 15:05

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få ideer og råd til hvordan jeg fik folk til at købe mere på min side... er der nogen galt med mit look eller er kategorierne sat forkert op.?. Råd og ideer modtages med kys hånd

www.bridalshop.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 15:13

Det er nok ikke lige den slags varer folk køber pr. postordre.....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-10-08 15:28

Din netbutik er jo rettet mod kvinder (Bridal) og kvinder køber ikke den slags tøj på nettet, tror jeg.
Kvinder skal se direkte, røre og prøve - specielt, når det er tøj/kjoler til højtider.

Så - derfor.

Find du dig et andet varesortiment.

Iøvrigt er de nedskalerede billeder for dårlige. Den teknik burde webshopudbyderen gøre bedre.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-10-08 15:36

Jeg tror nu stadig der er et marked for vi sælger godt, men tror det kunne blive bedre.

Hvilke billeder hentyder du til???

Det er bare når jeg sammeligner mig med something blue eller ewas brudetilbehor, synes jeg vi er mindst lige så pæn/god, men jeg kun godt tænke mig noget konstruktiv kritik...

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-10-08 15:41

Jeg tænker på "selskabstøj til drenge" - smokings og jakkesæt.

Herudover ville jeg vælge ensartet baggrund på alle billederne - det ville virke mere gennemarbejdet.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-10-08 15:44

ps. hvis du sælger godt har du jo ingen problemer.

Hvor længe har du kørt den netbutik ?

Det er et langt sejt træk at gøre en netbutik "kendt" - taler af erfaring.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-10-08 15:54

Reklame.................. Ingen aner at din butik findes.

Udvid din kundekreds billigt, hæng foldere op i alle brugser og idrætsforeninger i 100 km omkreds.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-10-08 15:59

Synes ellers jeg gør en god indsats med reklame... Er bange for at folk ikke kan finde rundt på siden og/eller vi måske mangler noget...

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-10-08 16:04

Hvis man googler f.eks. brudekjoler, er du ikke på de første 7 sider, og det er ikke godt.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-10-08 16:11

Nej, specielt ikke når jeg har adwords og betaler mange penge for søgeordet brudekjoler...
Hvordan kan jeg optimere dette?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-10-08 16:19

Det er efterhånden blevet en nydelig netshop og fint layout.

Personligt ville jeg fremhæve dette noget mere
Citat
Alle ordrer over 1000,00 Kr. får FRI fragt

til f.eks.
Citat
GRATIS forsendelse i Danmark ved køb for mere end kr. 1000

indsat under "Kun fantasien sætter grænser" og evt. lidt større skrift end den du bruger nu.

Ellers er det som troldenesdhb skriver REKLAME.

Du har også mulighed for at tilbyde mænd hjælp til køb i din butik - det var måske en ide, så også de kan føle sig trygge ved bestilling af produkter til gaver.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-10-08 16:41

Jeg syntes den er let at navigere i. God opbygning, men lidt for meget lyserødt.............. men det hører vel til den slags

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 75 point
Dato : 27-10-08 17:08

Hej,
Som suplement til dine billeder: Har du muligheden for at bearbejde i eksempelvis PhotoShop, så vil du kunne lave en gennemgående linie. Sådan en tur koster ... mange timer !

Dine TN (Tumb Nails) flyver og flagrer. Forskellig bredde og højde .. virker meget "rodet". Bearbejd i original format, og klip til eksempelvis 128 pix wide x 96 pix heigh .. men gør det konsekvent !
Du åbner større fotos i nyt vindue .. hvorfor ? Jeg mener det bedste er i samme vindue.

Opgiv dine priser i hele kroner og ikke 199,95 (25øren er udgået og ikke alle ser dit "komma") Vælg en ensrettet linie: 199 eller 198 eller måske 195

Du skal være opmærksom på skrifttyperne og farverne. Jeg synes du bruger for mange forskellige, og de konflikter læsbarheden

Brugte 5-10 minutter på din hjemmeside, så der er nok flere kommentarer, hvis jeg kommer "ud i krogene"

Jeg har selv en ikke kommerciel hjemmeside, og hver gang jeg retter et bogstav, popper den op øverst på eksempelvis Google. For sjov har jeg tilføjet et "Punktum" og nogle dage senere fjernet dét ige .. samme resultat: Øverst på søgesiden

Mine kommentarer er alle ment positivt
/PG

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 27-10-08 17:08

Siden ser da ok ud og du fik mig til at kigge på den. Godt trick

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-10-08 17:23

Der er ikke noget ivejen med din side...
Det vel nærmere fordi det ikke er så tit folk har brug for en brudekjole og når de har så køber de den i en butik så de kan prøve den på inden de betaler.

Du kunne prøve og gøre som http://nelly.com/

De har delt kategorierne op på en god måde syns jeg.
Og prøv og få et stort flot billed af en bryllupskjole på forsiden.
og et par billeder under det stor af andre ting du sælger mest af.
F.eks http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=1&qNavigationGroup=2&qFilterType=0&qClass=1&qGroup=2&language_id=2&gender=1
de har en god størrelse billeder.

De billeder du har ude til højre på siden er for små man kan ikke rigtig se noget.
Også fjern "Støt brysterne" reklamen eller sæt den nederst på siden... det jo nærmest det først man ser når man kommer ind.

Og mottoet "siden der gør dine drømme til virkelighed" det måske lidt for meget hvis man ikke kan holde det. Mine drømme blev da ikke opfyldt.

Men billederne er flotte og der er mange af dem når man klikker lidt rundt.... men det ville være bedre hvis der var nogle flotte indbydende billeder på forsiden så man rigtig fint lyst til at se mere.

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-10-08 17:30

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-10-08 17:45

>anetteogjesper<
Tak, tak .. det var hurtigt !
Held og lykke med Jeres forretning.
Glemte at give min positive holdning til at det opgives både telefon, adresse etc på "kontaktsiden". Det borger for at I er seriøse .. og Assens er ikke det "værste" sted på Fyn. Som både midt- og nordjyde har familien tilbragt mange gode feriedage på det sydlige Fyn .. så når både datteren og sønnen skal giftes, så har du måske en ny kunde.
/PG

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-10-08 20:41

Hej Alle

Tak for de gode råd. Jeg har allerede ændret en del... håber i kan lide det