/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Philips wake up light og lign.
Fra : Musiclover
Vist : 702 gange
50 point
Dato : 27-10-08 12:52

Hej.

Er der nogen her der har erfaring med om philips wake up light og andre lignende produkter der skulle gøre det nemmere at komme op i disse mørke tider, rent faktisk virker? I så fald hvilken slags kan I anbefale, hvis de er værd at bruge penge på?

Musiclover.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 12:54

Citat
rent faktisk virker

Ja - de virker da - du skal bare tro på det....

Ellers gør de ikke....

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 27-10-08 13:00

Så bedrevidende...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-08 13:22

Alle de andre moderne opkvikkende drikke, er noget opreklameret gøjl - dette er bevist - De er ikke mere opkvikkende end en kop kaffe, eller et stykke chokolade

Så hvorfor skulle dette produkt virke bedreb - jeg tror ikke på det -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 13:51

Citat
Så bedrevidende...

Ja - så lærte du også LIDT....

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 27-10-08 14:18

Citat
Alle de andre moderne opkvikkende drikke, er noget opreklameret gøjl - dette er bevist - De er ikke mere opkvikkende end en kop kaffe, eller et stykke chokolade

Hvor de opkvikkende drikke lige kom ind i billedet henne er jeg ikke klar over. Nu er det jo rent faktisk et vækkeur jeg taler om, og hvorvidt I synes de er noget ævl eller ej, er jeg sådan set ret ligeglad med medmindre I rent faktisk har prøvet det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-08 14:40

Citat
Er der nogen her der har erfaring med om philips wake up light og andre lignende produkter der skulle gøre det nemmere at komme op i disse mørke tider

Da jeg læste ordet, tog jeg det for at være et light produkt, på linje med cola light......UNDSKYLD

Men lampen tror jeg nu heller ikke på..... i hvor god tid før uret ringer, skal det så tændes??for at virke som lyset der bryder frem om morgenen.

Nææ du hellere hoppe ud fra den varme køje, et brusebad og en kop kaffe.

http://www.youtube.com/watch?v=NYvaBVAtyHA

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 27-10-08 14:46

Helt i orden Nordsted1, men er nu stadig interesseret i hvorvidt nogen har erfaring med disse vækkeure. De fleste vil nok give mig ret i at det nu engang er nemmere at vågne op når solen begynder at komme frem, i modsætning til nu hvor det er sort som kul ude når uret kimer.

Så vidt jeg har læst mig til begynder det at simulere en solopgang ca. 30 min. før uret skal ringe, og jeg synes faktisk slet ikke det lyder tosset. Men er nu så tilpas skeptisk at jeg gerne vil høre andres erfaring med denne form for vækkeure inden jeg springer ud og giver en bondgård for et.

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 27-10-08 14:47

bondegård

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 15:04

For det første er der ingen i dette land der står op sammen med solen...

Så skulle de op midt om natten om sommeren og op af formiddagen om vinteren....

For det andet er der masser af mennesker der arbejder på forskellige tider og IKKE kan være afhængig af solen....

For det tredie er der steder på jorden hvor solen er ½ år af gangen

Kan du se hvor det bærer hen

Men en smart måde at tjene penge på er det da....

Det er som sagt et rent psykologisk trosspørgsmål...

Og tror du på det - hjælper det....

Lyset i sig selv giver "mere velvære" end mørket - men om du står op til det eller ej er underordnet....