/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
kunstnere söges
Fra : fedthaz
Vist : 463 gange
125 point
Dato : 27-10-08 07:28

Jeg har to malerier henholds italiensk flettet vinkurv og en skål med skrällede appelsiner det er signeret CF KIrkeby 1926, hvem er han?Det andet er er signeret Gussie og er et porträt af en mand med jägerhat, Ved nogen noget? fedthas

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-10-08 08:25

Her kan du finde lidt om C.F. Kirkeby:

http://artblogg1.blogspot.com/2008/09/louisiana-markerer-per-kirkebys-70-rs.html

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-10-08 08:34

Her er en billed af en mand med en jægerhat:

http://www.antik-i.com/?mod=annonce&iid=-1&id=246004

Måske magen til dit maleri.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-08 09:19

Per Kirkeby = Her kan du finde lidt om C.F. Kirkeby:

Det går som sædvanlig hwa??

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-10-08 12:31

Hej der vb du vågen Klumme.
Der er sket en fejl i mit første link. Der er nok en orm eller virus i maskinen.

hawaii7

Kommentar
Fra : fedthaz

Dato : 27-10-08 13:14

Det gav desvärre ikke noget resultat,CF Kirkeby 1626 er ikke den samme som Per Kirkeby og jägermanden er ikke en Gussie men ligner faktisk godt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-10-08 12:10

Hej - hvis du ikke får svaret her på kandu, kan du evt spørge ugebladet Søndag´s Antik og kunstbrevkasse. Husk at vedhæfte fotos af malerierne. Håber du får de oplysninger, du søger
http://www.soendag.dk/brevkasse.aspx?ID=3924&menu=smenu1&Ekstra=1822

Kommentar
Fra : fedthaz

Dato : 29-10-08 08:47

jeg fik en mail fra norge og der kender man CF Kirkeby og vedkommende ville sende mig noget materiale tak for interessen mvh.fedthas