/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Er det batteriet?
Fra : nyfigen
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 27-10-08 07:04

Hej,
Jeg har en Nokia 3410.
Selv om batteriet lige er opladet og telefonen viser fuldt opladet "dør" telefonen få sekunder inde i en samtale uden varsel.
Jeg har haft SIM-kortet ovre i en anden mobil og det virkede fint.
Batteriet er ca. 1 år gammelt, men telefonen har været slukket det meste af tiden.
Min datter siger, at det er batteriet, men kan det virkelig være rigtigt at det allerede er kaput?

Venlig hilsen
nyfigen
PS jeg regner med at logge på Kandu igen til aften.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-10-08 07:17

Ja det kan sagtens være dit batteri, det har formentligt ligget og er faldet sammen.
Så du må en tur i en butik der sælger et nyt batteri.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-10-08 07:29

Det lyder meget som batteriet, prøv at lade det i 16 timer og se om det hjælper, og ellers må du nok investere i et nyt

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 210 point
Dato : 27-10-08 07:29

Ja det er dit batteri der ikke kan holde strøm.
Ligger et batteri i længere tid uden at blive brugt kan det dø.
Det skal jævnlig oplades og aflades.
Nye batterier til f.eks. en blitz kan dø hvis de ligger i 6 måneder uden at blive brugt.

Nu koster et batteri jo ikke alverden.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-10-08 07:32

Et batteri til en mobiltelfon koster typisk fra omkring 300 kroner, så hvis du bruger telefonen bare en smule, kan det måske bedre betale sig at købe en ny telefon

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-08 07:43

Her kan du købe et batteri
http://www.mytrendyphone.dk/shop/batterier-13002c1.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-10-08 13:49

http://www.batterier.dk/ 99,- kr. incl. levering til din Nokia 3410

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 27-10-08 19:46

Tak for svaret hawaii7. Jeg vil købe et nyt batteri.

Venlig hilsen nyfigen