/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
mini spot lamper.
Fra : sweetblue2839
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 27-10-08 04:01

hejsa..

her til jul er jeg på kig efter nogle mini spot lamper, som ikke må fylde ret meget.
og synes at jeg har kigget nettet op og ned, men har ikke kunnet finde noget.

håber i kan hjælpe mig.
gerne med links.

det jeg søger er : (hvis muligt).
4 stk spot lamper, med 2 spot i hver.
gerne 10 * 10 cm, pr. 2 spot.
pærerne skal kunne skiftes ud med forskellige farver.

ang. om de i farve passer til væggene, så kan de jo males, og det samme går for ledningen til dem.

takker, på forhånd.
vh / sweetblue.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-10-08 04:25

du kan evt. også male vægen så den passer til lamperne.

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 27-10-08 04:39

til Flash77 :
griner .. meget morsomt. havde ikke lige tænkt i den retning, men ja, kunne jeg da.
men tror ikke helt det løser mit problem, med ikke at kunne finde spot lamperne.

kan desværre ikke give dig nogle stjerner for dit svar, selvom du fortjente det, med en joke så sent en nattetime.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-10-08 04:45

Det er helt ok

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-10-08 06:14

der findes mange forskellige af slagsen, men dem du søger skal du nok finde i kategorien LED-lamper.
prøv at kigge hos
http://www.batteribyen.dk/

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 27-10-08 11:37

hej trimare46 :
checker lige op på det idag.. takker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 12:50

Gå en tur i dit byggemarked....

De har hundreder af slagsen......