/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
uinstall program
Fra : rudik
Vist : 503 gange
70 point
Dato : 26-10-08 22:12

Hej folkens.
jeg har en autocad installation med fejl i, som jeg så har prøvet at uinstallere. Men der er også var fejl i uninstalleren , måtte jeg ty til hårde metoder. Så jeg hentede Revo uninstaller, og har simpelthen fjernet alt hcad den kunne finde. Men programmet bliver stadig vist som om det er installeret.

problemet er, at jeg vil geninstallere autocad, men det kan jeg ikke. For den tror det allerede er installeret. Men det er det selvfølgelig ikke. Hvad kan jeg gøre for at windows bliver klar over at det faktisk ikke eksistere på maskinen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-10-08 22:16

Fjerner de sidste rester af programmet i registreringsdatabasen. Du skal køre renseprogrammet CCCleaner, det rydder op i din database.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=CCCleaner&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3D

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-08 22:22

Der må jo være noget der startes op - prøv >Start >Kør >skriv msconfig og under fanebladet Start er der muligvis noget du skal deaktivere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-10-08 22:23

Mailwarebyteschek som du henter på www.malwarecheck.dk Det rydder også op i reg-basen og alt andet snavs samtidig

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-10-08 22:34

hvad er bedst :P nu forslår i jo alle sammen noget forskelligt. Jeg vil da også mene at revo uninstaller gik i registerings databasen o slettede alt. men det med at der måtte være noget der starter o i baggrunden, det har jeg ikke tjekket. det vil jeg prøve i morgen. Jeg sidder nemlig ved den bærbar, på nuværende tidspunkt.

Utrolig hurtige svare jeg fik her til aften :P

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-10-08 22:40

Nogen gange skal du rense reg.databasen flere gange, programmer kan gemme sig utrolige steder.

At prøve noget forskelligt er med til at finde det hele.

Kommentar
Fra : Juliane2

Dato : 27-10-08 06:42

Gå direkte i registreringsdatabasen og søg på programmet....

Gå i kør og skriv regedit, Rediger og Søg, skriv så navnet på programmet....højreklik på det den finder frem og slet det....bliv ved med at søge, til der ikke er mere....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-10-08 08:12

Sørg først og fremmest for at intet i programmet kører - du kan deaktivere i ms config som foreslået

start - kør og skriv regedit - klik ok - gå i HKEY_LOCAL_MACHINE - find software - højreklik på mappen med navnet på dit program og vælg slet.
Gå derpå i stifinder - find programmer og find mappen hvis den også er der og slet den - genstart din maskine og gå så i stifinder igen - mappen kan være der igen efter genstart og skal slettes igen i så fald.

Brug derpå Ccleaner og kør rensning og genstart maskinen igen.

Når du starter op igen så gå i Cceaner igen og klik på register - skan efter problemer og vælg at udbedre disse indtil der ikke er mere tilbage.

genstart og dit problem burde være væk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-10-08 10:05

Og husk endelig at tage en kopi af registreringsdatabasen og gem den på et andet drev, inden du piller ved den. Hvis der sker noget med din registreringsdatabase så kan du smide din PC ud, den kommer ikke til at virke igen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-10-08 16:39

Vrøvl Granner!! Men der skal så formateres og installeres forfra.Brug dog den jeg har foreslået der sker ikke ulykkere med den og det er den Malwarecheck foreskriver at man skal bruge

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-11-08 21:26

Jeg gjorde det at jeg formaterede computeren. Fordi der var desværre ingen af disse løsninger der virkede.

Annuller spørgsmålet
Fra : rudik

Dato : 19-11-08 21:26

se det jeg har skrevet for oven.