/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kender ikke titlen
Fra : DADAY
Vist : 702 gange
50 point
Dato : 26-10-08 20:58

Hej med jer.
Jeg leder efter en sang fra 70 erne, jeg kan kun huske noget af teksten som ser sådan ud: COME ON EVERBODY, GET DOWN GET WITH IT X 3 - LETS ROCKN ROLL.
Håber der en nogen der kan hjælpe mig.
Hilsen TG

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 26-10-08 21:08

Det er nok "That's Rock'n Roll" af Shaun Cassidy:

http://www.lyricstime.com/shaun-cassidy-that-s-rock-n-roll-lyrics.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-08 21:14

Måske denne

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 60 point
Dato : 26-10-08 21:22

Her er originaludgaven med Eric Carmen....som b.la. også skrev originaludgaven af "All by myself"

http://www.youtube.com/watch?v=LJmoIUoCCes

Ziggy99

Godkendelse af svar
Fra : DADAY

Dato : 27-10-08 16:30

Tak for svaret ziggy99. Ja det var lige nøjagtigt den jeg ledte efter - det sætter jo en masse minder i gang når man lytter til den og tænkert tilbage.
Tusind tan, og selfølgelig også til jer andre.
TG

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-10-08 16:59

Selv tak

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 28-10-08 00:38

Ja velbekomme, det var jo let nok da jeg havde givet dig svaret.