/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billede sendt over sms
Fra : xteam
Vist : 531 gange
20 point
Dato : 26-10-08 16:28

Dumt spørgsmål ved jeg. Har ikke forstand på sms. Ok jeg skulle havde fået fremsendt nogle billeder over sms til min mobiltlf. Nokia N73

Hvor finder jeg dem på min mobiltlf.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-10-08 16:32

Hedder det ikke MMS når det er billeder der bliver sendt.

http://www.dr.dk/Mobil/Guide/20070205154822.htm

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 26-10-08 16:33

Ved ikke, men hvor finder jeg så dette ??

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-10-08 16:40

Prøv under billeder eller i indbakken på din mobil.

Og det hedder MMS når der er billeder med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-08 16:56

Kan du ikke se, om du har modtaget en besked, som når du får en sms?

Hvis din telefon ikke er sat til at modtage billeder, så kan du ikke se dem, men det kan du få ændret hos din udbyder.

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 26-10-08 16:58

Fortæl hvordan

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 26-10-08 17:06

Har fået opdateret til mms. Hvordan går jeg så ind for at se billeder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-08 17:11

Så skal billederne sendes til dig igen. Når du så har modtaget dem, så kan du "læse" dem på samme måde som en sms. Du skal ind i menuen, på min telefon er der en gul kuvert, den klikker du på. (jeg har ikke samme model telefon, men det er en Nokia, så jeg tror symbolerne er det samme)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 17:59

Jeg gætter på at du skal hente en MMS opsætning hos din udbyder, fortæl hvor du har abonnement hvis vi skal hjælpe dig

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 20 point
Dato : 26-10-08 18:05

Prøv og kig i menuen som hedder indbakke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-08 18:07

Har spørgeren ikke fået det ... en MMS opsætning

Citat
Har fået opdateret til mms. Hvordan går jeg så ind for at se billeder

Hvis billederne er sendt før opsætningen til MMS, så skal billederne sendes igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-08 18:11

I displayet vil der også stå, hvis der er ulæste sms'er eller mms'er

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-10-08 19:36

N73 har 2 hukommelser en i telefonen og en på mini SD kort.

Hvis de er modtaget via MMS eller SMS ligger de i din indbakke.

Du kan også finde dine billeder vi filstyringen.

MENU - Værktøjer - Filstyring

Når du er i denne kan du oppe til højre se om du søger filer på kortet eller i telefonen, bemærk at filstrukturen begge steder indeholder næsten samme mapper.

En anden måde at finder billeder på er via Gallerri,

MENU - Galleri
Dette søger billeder filer på telefonen.

vh Ben

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-10-08 20:12

Det tager nogle gange 24 timer inden telefonen bliver opdatert til mms.Du må huske på og slukke telefonen og tænde for den igen.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 22-01-09 18:46

Tak for svaret scootergrisen.